آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

نتانیاهو: در انتظار همکاری با دولت بایدن برای مقابله با ایران هستیم/ فرانسه: برنامه هسته‌ای ایران در وضعیت بسیار خطرناک است



اخبار,اخبار سیاست خارجی,نتانیاهو
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت که در انتظار همکاری با دولت جدید آمریکا برای مقابله با ایران است.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در نشست کابینه گفت که در انتظار همکاری با دولت «جو بایدن» رئیس جمهور جدید آمریکاست.

 

وی گفت: «در انتظار همکاری با رئیس جمهور بایدن برای تقویت اتحادی هستیم که آمریکا و اسرائیل را گرد هم آورده و به دنبال گسترش دائره صلح اسرائیل با کشروهای عربی هستیم.»

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: «همکاری با دولت جدید آمریکا در راستای ایجاد خاورمیانه جدید است که به طور طبیعی به دنبال  مقابله با چالش‌های مشترک است که در راس آن تهدید ایران قرار دارد.»

 

***

 

فرانسه: برنامه هسته‌ای ایران در وضعیت بسیار خطرناک است

ایسنا نوشت: ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه در گفت‌وگویی با شبکه رادیویی فرانس انتر با اشاره به شرایط هسته‌ای ایران گفت: این وضعیتی بسیار خطرناک است. دسترسی ایران به سلاح‌های هسته‌ای پیامدهای ژئو استراتژیک قابل توجهی دارد. ما در وضعیت خلاف آنچه که ترامپ می‌خواست قرار داریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------