آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

رهبر اکثریت سنای آمریکا خواهان مذاکراتی فراتر از مسائل هسته‌ای با ایران شد



رهبر اکثریت سنای آمریکا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
رهبر اکثریت سنای آمریکا از دولت بایدن خواست در مذاکرات احیای توافق هسته‌ای صرفا متمرکز بر مسئله هسته‌ای نباشد و مسائل دیگر را نیز مورد توجه قرار دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی جوییش اینسایدر، چالک شومر رهبر اکثریت دموکرات سنای آمریکا که در نشستی مجازی با شورای روابط جامعه یهودیان نیویورک گفت‌وگو می کرد، روز پنج شنبه از دولت جو بایدن رئیس جمهور این کشور خواست که در ارتباط با ایران به طیفی از مسائل علاوه بر مسئله برنامه هسته ای بپردازد. 

 

شومر تاکید کرد که با توافق هسته ای هم در زمان امضای آن در سال ۲۰۱۵ و هم در زمان خروج دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا از آن ''که منجر به انزوا آمریکا به جای ایران شد''، مخالف بوده است. 

 

این سناتور آمریکایی ادامه داد: ایران امروز توانمندتر شده است، از زمانی که ترامپ از توافق خارج شد یا روزی که اوباما توافق را امضا کرد، بیشتر به تولید یک سلاح اتمی نزدیک‌تر شده‌اند.

 

او گفت که مایل است به جای تنها تمرکز بر مسائل هسته‌ای، شاهد توافقی گسترده‌تر با ایران باشد که شامل مسائل گسترده‌تری باشد، از جمله تروریسم، موشک‌های بالستیک، مسائل حقوق بشری و آن چه گروگان گیری خوانده است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------