آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره سایت‌های هسته‌ای ایران

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است. به گزارش ایسنا، اوایل امروز رسانه‌ها گزارش دادند سیستم‌های…

نتانیاهو: نفتالی بنت تسلیم خواسته‌های آمریکا درباره ایران می‌شود



نتانیاهو،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک سخنرانی در میان اعضای حزب لیکود درباره تاثیر رای آوردن رقبایش بر رویارویی با آمریکا در زمینه مسائل ایران هشدار داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه هشدار داد که اگر او پس از انتخابات نخست وزیری با نفتالی بنت رئیس ائتلاف یمینا جایگزین شود، این رژیم تسلیم خواسته های آمریکا برای بازگشت به توافقی با ایران[توافق هسته ای] خواهد شد که آینده اسرائیل را به خطر خواهد انداخت.

 

نتانیاهو بدون اشاره به نام جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به حزب لیکود گفت که رژیم صهیونیستی برای قبول کردن بازگشت واشنگتن به توافق هسته ای با ایران، تحت فشار چشمگیری بوده است و درباره قدرت گرفتن رقبایش از جمله یائیر لاپید رئیس حزب آینده ای هست[یِش عتید] و مِعراو میکائیل رئیس حزب کارگر در زمینه تصمیم گیری پیرامون ایران هشدار داد.

 

او در این راستا بیان کرد: این دولتی است که نخواهد توانست در مقابل فشار آمریکا برای بازگشت به توافق هسته ای با ایران که موجب به وجود آمدن بمب هایی خواهد شد که ما را تهدید خواهد کرد، ایستادگی کند.

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: وقتی این توافق در میان باشد، کابینه امنیتی با وجود لاپید، میکائیل و هوروویتز هیچ اقدام جسورانه ای را در داخل قلمرو دشمن در ایران تایید نخواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------