آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

پنتاگون: حمله راکتی به نیروهای آمریکا در سوریه از سوی «شبه‌نظامیان تحت حمایت ایران» انجام شده است



سخنگوی وزارت دفاع آمریکا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا شامگاه سه‌شنبه تصریح کرد این نهاد آمریکایی در حال بررسی اثرات حمله راکتی به نیروهای آمریکا در سوریه است.

به گزارش فارس، یک سخنگوی ائتلاف موسوم به «عزم راسخ» بامداد سه‌شنبه حمله راکتی به مواضع این ائتلاف در دیرالزور سوریه که ساعاتی قبل‌تر انجام شده بود را تأیید کرده بود.

 

شامگاه دوشنبه منابع خبری از جمله پایگاه خبری «صابرین نیوز» از حمله شدید راکتی به پایگاه میدان نفتی «العمر» در «دیر الزور» در خاک سوریه و نزدیک مرز با عراق خبر دادند.

 

رسانه‌ها گزارش داده بودند دست‌کم هشت فروند راکت به سمت مقرهای ائتلاف آمریکایی در میدان نفتی العمر شلیک شد. برخی منابع خبری گزارش داده بودند چند خودرو زرهی آمریکا در این حمله آسیب دیدند.

 

با وجود این، سخنگوی ائتلاف بین‌المللی در توییتر مدعی شد حملات مذکور صدمات جانی و مالی به جا نگذاشته است. او گفت به محض دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

 

«جان کربی»، سخنگوی پنتاگون شامگاه سه‌شنبه صدماتی به تأسیساتی که هدف حمله قرار گرفته‌اند وارد شده است.

 

او گفت: «هنوز داریم این حملات راکتی را ارزیابی می‌کنیم.» سخنگوی پنتاگون، بدون ارائه مستندات کافی گفت که فرضیه آمریکا این است که شلیک این راکت‌ها از سوی «شبه‌نظامیان تحت حمایت ایران» انجام شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------