آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

حزب‌الله: برای واردات سوخت از ایران اقدام کرده‌ایم



معاون دبیرکل حزب الله لبنان،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت که این جنبش برای واردات بنزین و گازوئیل از ایران اقدام کرده است و این کار مقداری زمان می‌برد.

به گزارش شفقنا، شیخ «نعیم قاسم» به رادیو نور لبنان گفت که حزب‌الله در تمامی مصائب کنار مردم لبنان ایستاده و لبنانی‌ها نیز به این حقیقت اطمینان دارند، اما امکانات حزب الله آن مقداری نیست که بتواند بحران فعلی لبنان را حل کند و در این باره باید حکومت لبنان وارد شود.

 

معاون سید حسن نصرالله در خصوص بحران سوخت در لبنان نیز گفت که این جنبش برای واردات بنزین و گازوئیل از ایران اقدام کرده است و این کار مقداری زمان‌ می‌برد اما در زمان خودش ثمره‌اش را نشان خواهد داد.

 

او رئیس بانک مرکزی لبنان را مسئول بخش زیادی از بحران فعلی در این کشور دانست و گفت که او مسئولیت بزرگ و خطیری دارد و به دلیل کارشکنی باید محاکمه شود.

 

نعیم قاسم تأکید کرد که حزب‌الله به دنبال جنگ نیست اما در مقابل تجاوز و حمله دشمن نیز منفعل نخواهد بود و عملیات هفته گذشته حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی به دقت محاسبه شده و طبق دستورالعمل‌ها صورت گرفت و اینگونه نیست که حزب‌الله بخواهد مردم را سپر خود قرار دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------