آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

ادعای بلینکن درباره هواپیمای اوکراینی



وزیر خارجه آمریکا,اخبار امروز,اخبار جدید
وزیر خارجه آمریکا در توییتی با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران اعلام کرد که واشنگتن با سایر کشورها جهت ایمن‌تر کردن آسمان‌ها همکاری خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا روز جمعه در پیامی توییتری مدعی شد: اقدام غیرمنطقی ایران مبنی بر ساقط کردن پرواز PS752 هواپیمایی اوکراین جان ۱۷۶ انسان بی‌گناه را گرفت‌. ایمنی و امنیت هوانوردی یک اولویت است. ما به همکاری با کانادا و شرکای "آسمان‌های امن‌تر" ادامه می‌دهیم تا فضای هوایی جهانی را تا جای ممکن ایمن کنیم.

به گزارش ایسنا، جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا و بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس نیز در پیام‌هایی توییتری به بیان ادعاها و اتهامات مشابهی علیه کشورمان پرداخته‌اند.

 

ایران بارها نسبت به هرگونه سیاسی کردن موضوع هواپیمای اوکراینی هشدار داده و اعلام کرده است که چنین اقداماتی با هر بهانه یا توجیهی، نه تنها هیچ کمکی به ارتقاء‌ ایمنی هوانوردی نمی کند بلکه باعث انحراف از اهداف فنی ایکائو و حمل و نقل هوایی ایمن می گردد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------