آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

نماینده مجلس : هیچ توافقی صورت نمی‌گیرد/ مذاکرات وین وقت تلف کردن است



نماینده مجلس ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
محمود احمدی بیغش، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به مذاکرات وین گفت: به اعتقاد بنده هیچ توافقی صورت نخواهد گرفت، نه برجام و نه غیر برجام، این را من از روز اول گفتم، ‌الان هم می‌گویم زیرا هر دو طرف با هم اختلاف مبنایی دارند. آنها می‌خواهند ایران از اصول خود دست بردارد، ایران هم می‌خواهد آنها از مواضع استکباری‌شان دست بردارند.

به گزارش منیبان، او افزود: ایران به دلیل اینکه اصول به حقی دارد نمی‌تواند از آنها دست بردارد، طرف مقابل چه آمریکا و چه اروپایی‌ها خوی استکباری دارند آنها هم از مواضع استکباری‌شان کوتاه نمی‌آیند لذا هیچ‌گاه توافقی صورت نخواهد گرفت.

 

احمدی بیغش در مورد جزئیات پیشنهاد طرف اروپایی در مذاکرات وین خاطرنشان کرد: به اعتقاد من مذاکرات هر سری، وقت تلف کردن است. البته ما به مقررات بین‌المللی پایبند هستیم و جلو می‌رویم منتهی طرف‌های مقابل ما هیچ‌گاه صداقت نداشتند، نخواهند داشت و اجازه نمی‌دهند این قصه به سرانجام برسد چون آنها دست از زیاده‌خواهی برنمی‌دارند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره نقش کاسبان تحریم در عدم توافق یادآور شد: بنده این را قبول ندارم. طرف مقابل مقصر به نتیجه نرسیده مذاکرات برجام است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------