آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

مایک پنس: دیگر هیچ چرخ حمل پولی برای مقامات ایران باقی نمی‌ماند!



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,مایک پنس
مایک پنس در کنفرانس آیپک با طرح ادهاعایی علیه ایران مبنی بر حمایت از تروریسم، اظهاراتی خصمانه را با توجه به خروج آمریکا از توافق هسته‌ای مطرح کرد. 

به گزارش ایسنا، مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس سیاسی سالانه کمیته همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی در اظهارات ضد ایرانی خود گفت: " رئیس‌جمهور ترامپ قول داد که در مقابل اولین کشور حامی تروریسم در دنیا بایستد و آمریکا را از توافق هسته‌ای فاجعه‌بار ایران خارج کرد. دیگر هیچ چرخ حمل پولی برای مقامات ایران باقی نمی‌ماند".

 

به گزارش ایسنا، این اظهارات پنس در حالی مطرح می‌شوند که آمریکا تا کنون با اقدامات کارشکنانه‌ای که برخاسته از سیاست‌های سلطه‌جویانه آن است از تهدیدهای اصلی علیه صلح و ثبات خاورمیانه و استقلال کشورهای ان به شمار می‌رود که از جمله این اقدامات می‌توان به حمایت از ائتلاف عربی در جنایت علیه یمن، فروش تسلیحات جنگی به عربستان و حمایت از رویکردهای رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------