آخرین اخبار سیاست خارجی

خبر سفر وزیر کره شمالی به تهران,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسوولان ایران

خبرگزاری کره شمالی‌، خبر سفر وزیر شان به تهران را منتشر کرد اما در تهران،‌ هیچ مقام مسوول ایرانی تاکنون در این باره توضیحی نداده است. به گزارش عصرایران ؛‌با وجود اینکه…

اسماعیل هنیه: هیاتی عالی‌رتبه از حماس امروز به تهران سفر می‌کند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,اسماعیل هنیه
رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به اینکه هیاتی عالی رتبه از این جنبش امروز به ایران سفر می‌کند، افزود که امیدوارم این سفر نتایج مهمی به دنبال داشته باشد.

 به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شهاب، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که یک هیات عالی رتبه از حماس امروز به تهران سفر می کند و این سفر چند روز طول خواهد کشید.

 

وی که از طریق ویدیو کنفرانس با خبرنگاران ترکیه‌ای گفت‌وگو می‌کرد، افزود: امیدواریم این سفر نتایج مهمی به دنبال داشته باشد.

 

رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه امیدواریم سوریه بار دیگر قدرت خود را به دست بیاورد تاکید کرد که جنبش حماس هیچ‌گاه در امور داخلی سوریه دخالت نکرده و نخواهد کرد.

 

اسماعیل هنیه همچنین دیدار وزیر خارجه بحرین با همتای صهیونیستی خود در واشنگتن و همچنین دیدارهای متقابل مقامات اماراتی و اسرائیلی را محکوم کرد.

 

وی با اشاره به حمایت‌های ترکیه از مردم فلسطین گفت که مقاومت اسلامی در فلسطین موشک هایی در اختیار دارد که هر نقطه در رژیم صهیونیستی را می‌تواند هدف قرار دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------