آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

سفیر آمریکا: سخنان علم الهدی را باید در اروپا و همه جا پخش کرد



اظهارات اخیر آیت الله "احمد علم‌الهدی" امام جمعه مشهد درباره "تکه تکه" کردن سفیر انگلیس به خاطر حضور در یک تجمع اعتراضی در تهران، در رسانه‌های جهانی بازتاب داشته است.  

به گزارش عصرایران، "ریچارد گرنل" سفیر آمریکا در آلمان که دیدگاهی بسیار نزدیک به تندروهای جمهوریخواه آمریکایی علیه ایران دارد، با انتشار فیلم اظهارات علم الهدی درباره سفیر انگلیس در توییتر، نوشت: این اظهارات را نمی‌شود نادیده گرفت. حرف‌های ایشان باید بلند در آمریکا، اروپا و همه‌جا پخش شود. اینها دیگر قابل چشم‌پوشی نیستند."

 

روزنامه "سان "بریتانیا نیز با بازتاب اظهارات علم الهدی نوشت: سفیر انگلیس در تهران پس از اینکه از سوی امام جمعه مشهد به "تکه تکه" شدن تهدید شد، تهران را به مقصد کشورش ترک کرد.

 

 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,علم الهدی
 

این روزنامه نوشت: تهدید این دیپلمات بریتانیایی از سوی یکی از متنفذترین روحانیون حکومتی ایران، امنیت او را در ایران در معرض خطر قرار داده است.

 

بسیاری از روزنامه‌ها و وب سایت‌های خبری بریتانیا هم طی روزهای گذشته اظهارات علم‌الهدی درباره تکه تکه کردن سفیر انگلیس را بازتاب داده‌اند.

 

خبرگزاری انگلیسی رویترز نیز با اشاره به اظهارات مقامات قضایی ایران درباره ضرورت اخراج سفیر بریتانیا از کشور به عنوان "عنصر نامطلوب"، اظهارات علم‌الهدی را درباره سفیر بریتانیا بازتاب داده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------