آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

برایان هوک: آمریکا پویش «فشار حداکثری» علیه ایران را تشدید می کند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,برایان هوک
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران «اِعمال فشار اقتصادی، انزوای دیپلماتیک و بازدارندگی نظامی» را سه مؤلفه اساسی راهبرد موفقیت آمیز واشنگتن در قبال تهران خواند. 

به گزارش مهر، «برایان هوک» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز چهارشنبه در گفتگو با خبرگزاری «جوئیش نیوز سندیکیت» (jns) مدعی شد که «رژیم ایران و همچنین نائبان آن امروز ضعیف تر از سه سال گذشته هستند که ما بر سر کار آمدیم. این رژیم با بدترین بحران اقتصادی در تاریخ خود روبرو است. این کشور با بحران مشروعیت و اعتبار در برابر مردم خود مواجه است».

 

این نماینده ویژه آمریکا در ادامه گفت که تحریمهای دولت ترامپ جامع ترین تحریمهایی است که تاکنون [علیه ایران] اعمال شده اند. وی در این باره گفت: «تحریمهای دولت ترامپ در مورد ایران بزرگترین تحریمها در تاریخ جمهوری اسلامی است!»

 

این دیپلمات ایران ستیز آمریکایی با تأکید بر موضع واشنگتن گفت: «هر جور شده، سیاست ما تمدید تحریم تسلیحاتی است. ما قصد داریم تحریم تسلیحاتی را تمدید کنیم. این سیاست ماست».

 

برایان هوک همچنین به حمایت دو حزبی برای اعمال فشار جهت تمدید تحریم تسلیحاتی اشاره کرد و گفت: «به تازگی ۴۰۰ عضو مجلس نمایندگان آمریکا از سیاست پمپئو برای تمدید تحریم تسلیحاتی سازمان ملل [علیه ایران] حمایت کردند».

 

نماینده ویژه آمریکا تأکید کرد که «راهبرد جدید واشنگتن در قبال ایران ترکیبی از فشار اقتصادی، انزوای دیپلماتیک و بازدارندگی نظامی است؛ سه مؤلفه اساسی که راهبرد موفقیت آمیز در قبال ایران را تشکیل می دهند. در صورت فقدان هر یک از این مؤلفه ها، شما با قواعد موردنظر ایران به بازی گرفته می شوید».

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------