آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

ترامپ: در صورت پیروزی بایدن، ایران مالک خاورمیانه می‌شود



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
رئیس جمهور آمریکا در کارزار انتخاباتی خود ضمن اتهام زنی‌های مجدد به بایدن، گفت: ایران می‌خواهد من نباشم تا بتواند خاورمیانه را تصاحب کند.  

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر در تضعیف و اتهام زنی به رقیب دموکرات خود در انتخابات ۲۰۲۰، در جمع هوادارانش در ایالت پنسیلوانیا، اظهار کرد: در صورتی که جو بایدن در انتخابات پیش روی ایالات متحده آمریکا پیروز شود، چین می‌تواند کشورمان را تصاحب کند و از سوی دیگر نیز ایران و اخوان المسلمین نیز خاورمیانه را تصاحب خواهند کرد.

 

رئیس جمهور فعلی آمریکا با بیان این موضوع که بسیاری از کشور‌ها می‌خواهند وی کنار رود، تاکید کرد: کشور‌هایی مانند چین، ایران، آلمان می‌خواهند تا من کنار بروم، اما می‌بینید که من در حال حاضر اینجا هستم.

 

وی افزود: در صورتی که من پیروز این انتخابات باشم، می‌بینید که بازار بورس همانند یک موشک اوج خواهد گرفت و این همه گیری ویروس کرونا و طاعون چینی بسرعت ریشه کن خواهد شد.

 

ترامپ بار دیگر خطاب به جو بایدن، اظهار کرد: وی مردی است پر از نفرت و شما زمانی که به سخنرانی‌هایش گوش می‌دهید، این موضوع را به راحتی خواهید فهمید.

 

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: این ایالت دقیقا همان ایالتی است که داستان استقلال آمریکا از آنجا شروع شده و قانون اساسی آمریکا در آنجا به امضا رسیده است.

 

وی افزود: این ایالت همان ایالتی است که سه روز دیگر رویای آمریکا و مردمان آن را نجات می‌دهد و ما در ایالت پنسیلوانیا پیروز خواهیم شد.

 

ترامپ بار دیگر به انتخاب مجدد خود در انتخابات پیش روی آمریکا اشاره کرد و گفت: ما پیروز این انتخابات خواهیم شد تا چهار سال دیگر در کاخ سفید بمانیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------