آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

ارتش اسرائیل: سال ۲۰۲۰ سال خوبی در خصوص جنگ علیه ایران بود/ می توانیم برنامه هسته ای ایران را نابود کنیم



 ارتش اسرائیل,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
رئیس شعبه استراتژیک ارتش اسرائیل به بیان ادعاهایی علیه ایران پرداخت. 

 یک مقام نظامی رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه ارتش این رژیم از طریق چهار عامل با ایران برخورد خواهد کرد، مدعی شد که ارتش اسرائیل می تواند برنامه هسته ای ایران را به طور کامل نابود کند.

 

به گزارش سایت شفقنا به نقل از اسپوتنیک، «تل کالمان» رئیس شعبه استراتژیک و دایره سوم ارتش اسرائیل در گفتگو با روزنامه اسرائیلی «اسرائیل تودی» گفت: سال ۲۰۲۰ سال خوبی در زمینه جنگ علیه ایران بود.

 

وی افزود: نمی خواهم این سال را سال تحول بنامم اما سال تغییرات بزرگی بود.۲۰۲۰ شاهد تحولاتی بود که توازن را بسیار مثبت کرد.

 

این مقام نظامی رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: تل آویو از رهگذر چهار عامل با ایران برخورد می کند. عامل اول سیستم افراطی آنهاست. عامل دوم، برنامه هسته ای و عامل سوم نیز پتانسیل های نظامی بزرگ ایران است اما عامل چهارم، تلاش ایران برای نفوذ در منطقه است.

 

وی با ادعای اینکه سلاح هسته ای برای ایران بیمه نامه ای برای تامین ثبات آن است اما برای اسرائیل یک مسئله وجودی است و خاورمیانه را وارد نوعی مسابقه تسلیحات هسسته ای خواهد کرد به طوری که کشورهای دیگری به صف ایران خواهند پیوست و برای دستیابی به توانایی های هسته ای تلاش خواهند کرد، مدعی شد: اسرائیل تاکنون موفق شده است ایران را از دستیابی به سلاح هسته ای منع کند.

 

این فرمانده اسرائیلی درباره ماهیت درگیری با ایران گفت: این یک رقابت استراتژیک طولانی مدت است که ما را ملزم می کند متفاوت از آنچه در مقابل یک کشور  است، در مرزهایمان بیندیشیم. اسرائیل به فروپاشی نظام ایران تحت تحریم های ترامپ امیدوار بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------