آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

نخست‌وزیر اسرائیل: بازگشت آمریکا به برجام اشتباه است



 نخست‌وزیر اسرائیل ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا، ضمن اشتباه خواندن بازگشت واشنگتن به توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵، مدعی شد تل‌آویو اجازه هسته‌ای شدن را به ایران نمی‌دهد.

 به گزارش فارس، رسانه‌های اسرائیلی از گفت‌وگوی «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با هیأتی دوحزبی از اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا خبر دادند.

 

خبرنگار نشریه عبری‌زبان «واللانیوز» بامداد پنجشنبه گزارش داد، بنت در گفت‌وگو با این هیأت به سرپرستی «گرگوری میکس» گفت که هرگونه بازگشت آمریکا به برجام به همان شکل قبلی، اشتباه خواهد بود.

 

بر اساس این گزارش، وی با تکرار ادعاهای بی‌اساس و تهدیدهای پوشالی علیه جمهوری اسلامی ایران، مدعی شد: «اسرائیل هرگز اجازه نمی‌دهد ایران به سلاح اتمی دست یابد. در هر صورت، اسرائیل می‌داند چگونه از خود دفاع کند».

 

شامگاه چهارشنبه نیز پایگاه خبری-تحلیلی «آکسیوس» به نقل از مقام‌های صهیونیستی نوشته بود بنت قصد دارد بازبینی در سیاست‌هایش در قبال ایران را قبل از دیدار با «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا به اتمام برساند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------