آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

اظهارات امیر عبداللهیان در بدو ورود به سوریه



 ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به دمشق گفت: ایران و سوریه در کنار هم در عرصه مبارزه با تروریسم اقتصادی و کمک به مردم دو کشور گام های بلندی برخواهند داشت.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در هنگام ورود به سوریه در راستای دیدار با مقامات این کشور عربی پس از شرکت در اجلاس منطقه‌ای حمایت از عراق، در جمع خبرنگاران ایرانی و سوریه‌ای گفت: روابط جمهوری اسلامی ایران با دو کشور سوریه و عراق روابط راهبردی است.

 

وی با اشاره اینکه اولین سفر دو جانبه خود در مقام وزیر خارجه ایران را به دمشق انجام داده است، اظهار کرد: ایران و سوریه در مبارزه با تروریسم و در میدان اقدامات مشترک و پیروزی های مشترکی را خلق کرده اند و امروز اینجا هستیم که روابط دو کشور را در حوزه های مختلف تجاری، اقتصادی و در دیگر حوزه های مختلف مرور کنیم و برای ارتقای آن تلاش کنیم.

 

وی گفت: معتقدیم که امروز با اراده رهبران دو کشور، ایران و سوریه در کنار هم در عرصه مبارزه با تروریسم اقتصادی و کمک به مردم دو کشور گام های بلندی برخواهند داشت.

 

امیر عبداللهیان در این سفر با تعدادی از مقامات سوریه از جمله همتای خود، فیصل مقداد دیدار و رایزنی خواهد کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------