آخرین اخبار سیاست خارجی

خبر سفر وزیر کره شمالی به تهران,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسوولان ایران

خبرگزاری کره شمالی‌، خبر سفر وزیر شان به تهران را منتشر کرد اما در تهران،‌ هیچ مقام مسوول ایرانی تاکنون در این باره توضیحی نداده است. به گزارش عصرایران ؛‌با وجود اینکه…

آخرین تلاش های اسرائیل برای جلوگیری از توافق هسته ای



اخبار,اخبارسیاست  خارجی,توافق هسته ای

به نوشته روزنامه اسرائیلی معاریف، هیات اسرائیلی تلاش می کند از طریق دیدار و گفتگو با وزیران خارجه فرانسه و انگلیس، تغییراتی را در متن توافق احتمالی هسته ای ایران و 1+5 اعمال شود.

اسرائیل برای جلوگیری از دست یابی به توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 تلاش می کند.

به گزارش عصرایران به نقل از روزنامه اسرائیلی معاریف، هیات بلندپایه ای به ریاست مشاور امنیت ملی نخست وزیر اسرائیل از روز دوشنبه به پاریس و لندن می رود تا در دیدار با وزیران خارجه این کشور آخرین تلاش ها را برای به شکست کشاندن توافق هسته ای انجام بدهد؛ توافقی که انتظار می رود تا پایان ماه جاری میلادی به دست آید.

به نوشته روزنامه اسرائیلی معاریف، هیات اسرائیلی تلاش می کند از طریق دیدار  و گفتگو با وزیران خارجه فرانسه و انگلیس، تغییراتی را در متن توافق احتمالی هسته ای ایران و 1+5 اعمال شود.

هیات اسرائیلی همچنین با مقامات امنیتی و اطلاعاتی  فرانسه و انگلیس نیز دیدار خواهد کرد.

هیات اسرائیلی از مقامات انگلیس و فرانسه خواهد خواست بخش هایی از متن توافق را که اسرائیل در انها خطر بزرگی برای خود می بیند تغییراتی ایجاد شود به ویژه بندهای مربوط به برداشتن تحریم ها از ایران و ابزارهای نظارت بر تاسیسات هسته ای ایران.

 

  اخبار  سیاست  خارجی   - عصر  ایران   

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------