آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

تصادف اتوبوس با کامیون در محور سمنان به آرادان/ ۲۷ نفر مصدوم شدند



تصادف در سمنان،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
سرپرست مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی علوم پزشکی استان سمنان گفت: تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون بامداد امروز (جمعه) در محور سمنان به آرادان ۲۷ مصدوم داشت.

پژمان قراییان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا گفت: سحرگاه امروز و حوالی ساعت ۳:۳۰ تصادف بین اتوبوس و کامیون در محور سمنان به آرادان - گرمسار در ۲۵ کیلومتری آرادان اتفاق افتاد که در این حادثه ۲۷ نفر از مسافران مصدوم شدند.

 

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی سمنان اظهار داشت: تمام ۲۷ مصدوم این حادثه با ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵، ۲ آمبولانس هلال احمر و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس همراه با ۱۸ نیروی عملیاتی به بیمارستان معتمدی گرمسار اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: اقدام‌های لازم برای مصدومان این حادثه در بیمارستان معتمدی گرمسار انجام شد و از بین این ۲۷ نفر، یک نفر در بخش مراقبت های ویژه بخ دلیل احتمال آسیب مغزی بستری و سایر مصدومان بصورت سرپایی و یا در بخش بستری عادی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کردند و مشکل حادی تاکنون ندارند.

 

سرپرست مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی علوم پزشکی استان سمنان گفت: ۳۰ پایگاه اورژانس و ۶ مرکز بیمارستانی برای ارایه خدمات درمانی نوروز امسال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه فعال است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------