خبرسازی دخترک هوادار مادرید برابر بارسلونا



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار تیم زنان بارسلونا و رئال مادرید
در جریان دیدار تیم زنان بارسا و مادرید سی اف اف اتفاق جالبی رخ داد که حتی بازتابی جهانی را به دنبال داشت.

به گزارش ورزش سه، هفته هفتم لیگ زنان فوتبال اسپانیا ملقب به "ایبردرولا" شاهد یک اتفاق جالب و بی سابقه بود.

 

مادرید سی اف اف تیمی از شهر مادرید میزبان بارسلونای قدرتمند بود. تیمی که در لیگ زنان اسپانیا حکمرانی می کند و سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان زنان نیز رسید. در این بازی بارسا 0-4 به پیروزی دست یافت اما چیزی که باعث سوژه شدن این مسابقه شد، نه نتیجه پایانی که اتفاق رخ داده قبل از شروع مسابقه بود.

 

بازیکنان دو تیم در حال آماده شدن برای ورود به زمین بودند و طبق رسم همیشه این کار را با همراهی کودکان دختر انجام دادند اما دانیلا کودک 5 ساله هوادار مادرید از اینکه باید یک بازیکن بارسا را تا زمین همراهی می کرد، ناراضی بود و با گریه و نشان دادن نشان تیمش این نارضایتی را ابراز می کرد. او می گفت چرا باید دست در دست یک بازیکن بارسا به زمین برود.  در نهایت اشک های او نتیجه داد و دانیلا با همراهی آلبا میادو بازیکن مادرید وارد زمین شد. 

الکسیا پوتیاس بازیکن بارسا البته از این مساله ناراحت نیست و گفت که درک می کند به دلیل رقابتی که بین بارسا و رئال وجود دارد، حرکت دانیلا طبیعی بود.

 

دانیلا که عضو تیم نونهالان مادرید است، در پایان بازی و در مصاحبه با آنتنا 3 گفت:« یکی از بازیکنان بارسا آمد و دست من را گرفت تا با او وارد زمین شوم ولی من می خواستم همراه یکی از بازیکنان مادرید به زمین بروم.»

 

لازم به ذکر است که مادرید سی اف اف ارتباطی به تیم زنان رئال مادرید ندارد. رئال تا امسال در لیگ زنان فعالیت نداشت ولی با خرید امتیاز باشگاه سی دی تاکن، رسما وارد این چالش شد. قرار است از فصل بعد رئال با نام خودش در لیگ زنان حاضر شود و برای قدرتمندتر کردن خود ستاره های بزرگی را نیز به خدمت گرفته و خواهد گرفت.

اخبار,اخبار ورزشی,دیدار تیم زنان بارسلونا و رئال مادرید
اخبار,اخبار ورزشی,دیدار تیم زنان بارسلونا و رئال مادرید
اخبار,اخبار ورزشی,دیدار تیم زنان بارسلونا و رئال مادرید

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------