تیراندازی در افسریه تهران با یک کشته و دو زخمی/ عوامل تیراندازی شناسایی شدند



اخبار,اخبار حوادث,تیراندازی در افسریه تهران
به دنبال تیراندازی در افسریه تهران، یک مرد کشته و ۲ نفر مصدوم شدند. پیگیری ها حاکی از آن است که حادثه تروریستی نبوده است.

به گزارش فارس، به دنبال تیراندازی در افسریه تهران، یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

 

پیگیری‌های فارس حاکی از آن است که حادثه تروریستی نبوده و به دنبال یک اختلاف قبلی رخ داده است.

 

در پی این حادثه که در یک قهوه‌خانه به وقوع پیوست بر اثر تیراندازی، یک مرد که راننده اسنپ بود و در قهوه‌خانه حضور داشت، کشته شد و دو نفر دیگر از جمله یک پسر ۱۲ ساله مصدوم شدند.

 

همجنین یک‌ منبع آگاه در ناجا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: ساعتی قبل چند نفر به صورت مسلح وبا اسلحه کلاش و قمه در بلوار ‎خاتمالانبیا تهران ورود کرده و خیابان را به ‎رگبار بستند.

 

وی افزود: در این حادثه چند تیرهوایی شلیک و مهاجمان چند تیر بی هدف هم به مغازه‌ها و عابران شلیک کردند.

 

این منبع آگاه نیروی انتظامی گفت: در این حادثه که با ‎تیراندازی به یک قهوه خانه آغاز شد، تیر‌هایی از طرف مهاجمان به یک کودک و سه عابر اصابت کرد.

 

وی با بیان اینکه هنوز علت این حمله مسلحانه مشخص نشده است، گفت: مجروحان این حادثه  توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

 

به گفته منبع آگاه در ناجا، ماموران پلیس در صحنه حضور دارند و به زودی افراد مسلح و مهاجم را شناسایی و دستگیر خواهند کرد و مراتب به اطلاع هموطنان اعلام خواهد شد.

 

سردار هداوند جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت:  ۳ نفر از اراذل و اوباش به دلیل درگیری با یکدیگر در قهوه خانه‌ای شروع به جدل کردند و این درگیری به داخل خیابان و خارج از قهوه خانه کشیده شد.

 

وی گفت: یک راننده اسنپ متاسفانه به دلیل اصابت گلوله فوت کرد و دو فرد دیگر نیز در پی‌اصابت گلوله مهاجمان مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

 

سردار هداوند گفت: ماموران پلیس آگاهی و پیشگیری در صحنه حضور دارند و با توجه به بررسی موضوع به سرنخ‌هایی رسیده‌اند و اشرار شناسایی شدند و به زودی دستگیر خواهند شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------