آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

اختلاف درباره ارث پدری، آتش به خانه‌ای در صدرای شیراز انداخت



اخبار,اخبار حوادث
فیلمی با موضوع درگیری و آتش‌سوزی منزلی در شهر جدید صدرا در سطح وسیعی در فضای مجازی منتشر شده است که پلیس علت این حادثه را درگیری دو برادر بر سر ارث پدری عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، انتشار کلیپ درگیری چند مرد در یک خانه روز جمعه در فضای مجازی و به آتش کشیدن منزل با مواد اشتعال زا واکنش بسیاری در پی داشت و در سطح وسیع بین کاربران شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد.

 

معاون اجتماعی پلیس استان فارس جمعه در این باره گفت: در حادثه آتش سوزی یک منزل مسکونی به خاطر اختلاف برسر ارث پدری در شهر صدرا، ۲نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

 

سرهنگ کاووس محمدی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به آتش سوزی منزل مسکونی در فاز ۲ شهر صدرا،  ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

 

وی ادامه داد: ماموران در بررسی های اولیه مطلع شدند که برادری به خاطر اختلاف بر سر ارث و میراث پدری، به منزل دیگر برادرش مراجعه و پس از درگیری با او، با مواد اشتعال زا منزل وی را نیز به آتش کشیده است.

 

محمدی با اشاره به اینکه در این حادثه ۲ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند، گفت: عامل آتش سوزی پس از این حادثه از محل متواری شد و دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار دارد.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه برابر بررسی های صورت گرفته وضعیت جسمی مصدومان رضایت بخش است، عنوان کرد: شهروندان می توانند در صورت داشتن هرگونه اختلاف، با مراجعه به مراکز مشاوره مجاز مشکل خود را برطرف کنند تا شاهد این چنین حوادث ناگواری نباشیم.

 

شهر جدید صدرا در فاصله حدود ۱۵ کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------