ماجرای هولناک قتل ناموسی دو دختر نوجوان در چابهار



قتل ناموسی دو دختر نوجوان در چابهار،اخبار حوادث،خبرهای حوادث
تحقیقات قضایی در پرونده قتل ۲دختر جوان در سیستان و بلوچستان در حالی ادامه دارد که شواهد به‌دست آمده حاکی از آن است که این جنایت به‌دست نزدیکان مقتولان انجام شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، در روزهای گذشته فیلمی مربوط به قتل ۲ دختر جوان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

 

این فیلم که در تاریکی شب ضبط شده پیکرهای ۲ دختر جوان را نشان می‌دهد که بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده‌اند.

 

هرچند در فیلم به‌نظر می‌رسد که  جنایت به تازگی رخ داده، اما پیگیری‌های خبرنگار همشهری نشان می‌دهد قتل مربوط به حدود ۵۰روز قبل است.

 

ماجرا از این قرار است که ۲دختر ۱۷و۱۸ ساله خانه‌شان را در روستای ترکانی شهرستان دشت‌یاری چابهار، واقع در استان سیستان و بلوچستان بدون اطلاع خانواده ترک کرده و به زاهدان رفته بودند.

 

آنها چند روزی را دور از خانه گذراندند، اما بعد از آن پشیمان شدند و تصمیم گرفتند به خانه برگردند. پیش از بازگشت با خانواده‌شان تماس گرفتند و گفتند از کاری که کرده‌اند پشیمان هستند و پی به اشتباه‌شان برده‌اند. نزدیکان‌شان هم آنها را برای بازگشت به خانه تشویق کردند و به این ترتیب آنها به‌سوی روستای‌شان بازگشتند.

 

دختران جوان خوشحال از اینکه خانواده‌شان آنها را بخشیده‌اند، در راه خانه بودند که در جاده فرعی گرانچدان که فاصله چندانی با روستای‌شان نداشت، ناگهان چند نفر از مردان خانواده‌هایشان را دیدند. مردان خشمگین که مسلح بودند، اسلحه‌شان را به‌سوی دختران نشانه گرفتند و در حالی که ۲دختر بی‌پناه برای نجات جانشان التماس می‌کردند، آنها را به گلوله بستند و به قتل رساندند.

 

دقایقی از این حادثه می‌گذشت که ساکنان منطقه خود را به محل تیراندازی رساندند و چند نفر با گوشی‌های موبایل‌شان شروع به فیلمبرداری از پیکرهای قربانیان کردند. حالا معلوم نیست که چرا با گذشت حدود ۵۰روز از این حادثه تلخ این فیلم در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست می‌شود؟

سرهنگ ابراهیم کوچکزایی، فرمانده انتظامی چابهار درباره این حادثه می‌گوید: این حادثه در نزدیکی روستای ترکانی دشتیاری اتفاق افتاد اما معلوم نیست چرا حالا فیلم کشف اجساد ۲ دختر جوان منتشر شده است.

 

او درباره جزئیات این جنایت می‌گوید: فرار ۲ دختر جوان از خانه باعث خشم و ناراحتی خانواده‌شان شد. آنها چند روزی در پی پیداکردن دختران‌شان بودند تا اینکه آنها خودشان به خانه برگشتند، اما پیش از ورود به روستا این حادثه اتفاق افتاد.

 

وی درباره متهمان پرونده گفت: متهمان از نزدیکان ۲ مقتول هستند که شناسایی و دستگیر شده‌اند و هم‌اکنون در بازداشت به‌سرمی‌برند.

 

تحقیقات قضایی در این‌باره ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------