مرگ دختران آزرا سوار در کانال بی‌حفاظ



اخبار,اخبار حوادث,مرگ دختران آزرا سوار در کانال بی‌حفاظ

سقوط خودروی آزرا به داخل کانال آبی در حوالی فلاورجان اصفهان جان 2دختر جوان را گرفت. به گزارش همشهری، این حادثه حدود ساعت 2بامداد دیروز رخ داد. ماجرا از این قرار بود که یک خودروی آزرا درحالی‌که 3دختر جوان سرنشین آن بودند در راه رفتن به اصفهان بود که پس از خروج از تونل شهر دیزیچه به‌علت ناآشنایی راننده با مسیر، از جاده منحرف شد و  به داخل کانال پرآب و بدون حفاظ سقوط کرد.


آن شب نگهبان یک گاوداری در آن حوالی صدای سقوط ماشین به داخل کانال آب را شنید و وحشت‌زده آتش‌نشانی را خبر کرد و به سمت محل حادثه دوید. همزمان ماجرا به هلال‌احمر نیز مخابره شد و تیم‌های امداد و نجات آتش‌نشانی و هلال‌احمر راهی محل حادثه شدند. آنها وقتی به محل سقوط خودرو رسیدند اثری از سرنشینان آن نبود. درحالی‌که جست‌وجوهای اولیه برای یافتن سرنشینان خودرو آغاز شده بود، کشاورزی دوان‌دوان خود را به امدادگران رساند و مدعی شد که لحظاتی پیش دختری را از داخل کانال آب بیرون کشیده است. مرد کشاورز کمی دورتر از محل حادثه سرگرم آبیاری زمین‌های کشاورزی‌اش بود که با دیدن دختری که در کانال آب دست و پا می‌زد، وی را از داخل کانال بیرون کشیده بود.


امدادگران وقتی به این دختر رسیدند، او  برایشان تعریف کرد که همراه خواهرش و دختر دیگری که از دوستانشان بوده سوار بر آزرا در راه رفتن به اصفهان بودند که بعد از تونل، ماشین از مسیر منحرف و به داخل کانال آب سقوط کرد. او گفت که پس از سقوط ماشین، توانسته از داخل آن خارج شود اما از سرنوشت خواهر و دوستش خبر ندارد. وقتی مشخص شد که خودروی حادثه‌دیده 2سرنشین دیگر هم داشته، جست‌وجو برای پیدا کردن آنها شروع شد اما در تاریکی شب هیچ ردی از آنها به‌دست نیامد. صبح دیروز درحالی‌که امدادگران آماده می‌شدند که عملیات جست‌وجو را از سر بگیرند، خبر رسید که هر دو دختر گمشده لابه‌لای دریچه‌های کانال و در نزدیکی دریاچه مصنوعی فولادشهر پیدا و معلوم شد که هر دوی آنها جانشان را از دست داده‌‌اند.

 

روزنامه همشهری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------