آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

آتش‌سوزی در برج پرند/ 30 نفر از خطر حتمی نجات یافتند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیر آتش‌نشانی شهر جدید پرند از آتش‌سوزی در یکی از برج‌های این شهر خبر داد و گفت: نیروهای آتش‌نشانی موفق شدند که ۳۰ نفر از ساکنان این برج مسکونی را از خطر حتمی نجات دهند.

مصیب زنگنه، مدیر آتش‌نشانی شهر جدید پرند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پرند اظهار داشت: عصر امروز یکی از واحدهای مسکونی یک برج در پرند دچار آتش‌سوزی شد که در این بین، نیروهای آتش‌نشانی موفق شدند که ۳۰ نفر از ساکنان این برج مسکونی را از خطر حتمی نجات دهند.

 

وی ادامه داد: وسعت آتش‌نشانی بسیار بالا بود به طوری که سه ایستگاه رباط‌کریم، پرند و نصیرشهر در مهار آتش سوزی مشارکت داشته‌اند؛ اگر این آتش‌سوزی به طبقات دیگر راه پیدا می‌کرد به طور قطع فاجعه انسانی رخ می‌داد.

 

به گزارس فارس، پرند یکی از شهرهای تازه تأسیس شده است که به دلیل عدم نظارت کافی فاقد هیچ گونه امکانات اطفای حریق است؛ از سوی دیگر، ضعف مدیران شهری از جمله شهرداری پرند و عدم پیش‌بینی بودجه برای تهیه نردبان برای طبقات بلندمرتبه موجب شده تا برج‌های بسیاری در آتش بسوزد.

 

به نظر مدیران شهری پرند پیش از هرگونه اقدامی در جهت فربه کردن دولت و ایجاد بخشداری باید نسبت به ساماندهی زیرساخت‌های شهری اقدام کنند تا با جان مردم بازی نشود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------