احضار چند مظنون برای پرونده جوان گم‌شده گلستانی به بازپرسی کردکوی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
چند روز پس از گم‌شدن جوان اهل کردکویی گلستان در ارتفاعات جنگلی این شهرستان، هنوز خبری از وی نشده اما طبق اعلام دادستان کردکوی تاکنون چند نفر به عنوان مظنون و مطلع به شعبه اول بازپرسی فراخوانده شدند.

معین شریفی که به کوهپیمایی تسلط داشته روز سه شنبه که برای جنگل نوردی از خانه خارج شد دیگر خبری از او نیست.

 

طولانی شدن زمان مفقودشدن این شهروند موجب ورود دادگستری به ماجرا و در نهایت تشکیل پرونده برای این موضوع شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب کردکوی در این ارتباط گفت: پس از اعلام خبر مفقودی یک شهروند کردکویی در منطقه جنگلی این شهر، پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای این شهرستان تشکیل شد .

 

به گزارش روز جمعه روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی عزیززاده اظهار داشت:  همزمان با اقدام هلال احمر و نیروهای داوطلب برای جستجوی این شهروند ، اقدامات لازم برای در نظر گرفتن سایر فرضیه ها نیز در دادسرای این شهرستان در حال پیگیری و انجام است .

 

وی با بیان این که تشکیل پرونده ، همزمان با عملیات جستجو در پرونده های مفقودی، روال عادی است گفت: اظهارنظر درباره جنایی بودن این پرونده زود است و باید منتظر نتیجه جستجوها ماند.

 

معین شریفی جوان ۳۷ ساله بعدازظهر سه شنبه برای پیاده روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت که از آن زمان مفقود شده و تاکنون پیدا نشده است.

 

۲۰ تیرماه امسال هم سها رضانژاد کوهنورد اهل قائمشهر که همراه با یک گروه کوهنوردی غیربومی و علیرغم ممنوعیت سفر ناشی از کرونا به ارتفاعات جهان نما در شهرستان کردکوی رفته بود نیمه های شب در مسیری بی بازگشت و نامعلوم قدم گذاشت و در نهایت حدود یک ماه پس از مفقودشدن، جنازه وی پیدا شد.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان با اعلام تداوم حضور تیم های امدادی برای پیدا کردن نشانه‌ای از معین شریفی گفت که از ابتدای امسال تاکنون حدود ۲۰ نفر در مناطق جنگلی گلستان مفقود شدند که به جز سها رضانژاد بقیه آن ها با تلاش نیروهای امدادی پیدا شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------