ادعای تعرض به زن جوان از سوی فامیل شوهر



زنی که به اتهام رابطه شوم با مردی از اقوام شوهرش بازداشت شده، ادعا کرد مورد تعرض قرار گرفته است.  

به گزارش اعتمادآنلاین، این زن با شکایت شوهرش تحت تعقیب قرار گرفت. شوهر متهم از همسرش ناهید شکایت کرد و گفت: مدتی بود به رابطه پنهانی همسرم با یک مرد غریبه مشکوک شده بودم تا اینکه یک روز از او خواستم حقیقت را به من بگوید. همسرم گفت مدتی است عذاب وجدان دارد. او مدعی شد با یکی از اقوامم  به نام سینا رابطه پنهانی داشته و سینا همسرم را فریب داده و چند بار با او رابطه داشته است.

 

با این شکایت زن جوان بازداشت شد و گفت سینا او را فریب داده و به دام انداخته است.

 

به دنبال اظهارات این زن، سینا ۳۵ساله نیز بازداشت شد و آنها در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کردند.

 

شوهر ناهید در ابتدای جلسه گفت: من ۱۲ سال با ناهید زندگی کردم و صاحب دو فرزند هستم. مدتی بود رفتارهای همسرم عوض شده بود و احساس می‌کردم به افسردگی مبتلا شده است تا اینکه از او خواستم حقیقت را به من بگوید. او با گریه گفت یکی از اقوام سببی‌ام او را آزار داده است. من حالا از همسرم و متهم دیگر پرونده شاکی هستم.

 

سپس ناهید در جایگاه متهم ایستاد و گفت: همسرم مرد تندخویی بود. او تعصبات بیجا داشت. به همین خاطر از زندگی با او خسته شده بودم. یک بار در این باره با همسر یکی از اقوام شوهرم درد دل کردم بعد یک روز با من تماس گرفت و گفت در خانه مادرش تنهاست. او مرا به آنجا دعوت کرد و خواست با هم صحبت کنیم. او می‌گفت قصد دارد با شوهرم صحبت کند تا رفتار بهتری با من داشته باشد.

 

این زن ادامه داد: من به آنجا رفتم و با او صحبت کردم اما او مرا آزار داد. بعد از این ماجرا تهدیدم کرد در این‌ باره با کسی حرفی نزنم. او چند بار دیگر هم مرا به کارگاهی در حاشیه ملارد برد و آزار داد. من از این وضعیت خسته و به افسردگی مبتلا شده بودم که واقعیت را به شوهرم گفتم.

 

سپس سینا در جایگاه متهم ایستاد و منکر آزار و اذیت زن جوان شد. او گفت: ناهید چند بار با من درد دل کرد و از بدرفتاری‌های همسرش به من گفت. من هم راهنمایی‌اش کردم اما هرگز با او رابطه‌ای برقرار نکردم و آزارش ندادم. من اتهامم را قبول ندارم.

 

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------