قتل زن تهرانی با چکش!



زن جوانی توسط همسرش در محله یافت‌آباد به قتل رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، صبح چهارشنبه دوم آذرماه، اهالی خیابانی در محله یافت‌آباد صدای درگیری خانوادگی را در یک خانه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دادند که با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد به  محل حادثه رفتند و به محض ورود به خانه با جسد خون‌آلود زن جوانی مواجه شدند که به طرز وحشتناکی کشته شده بود!

 

ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی و تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، خیلی زود در صحنه جنایت، تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. تیم جنایی با جسد زن جوانی مواجه شدند که یک طناب مشکی رنگ روی گردنش بود و هدف ضربات مهلک چکش و چوب از ناحیه سر قرار گرفته بود. از طرف دیگر بررسی‌ها نشان می‌داد مقتول به دلیل اختلافات زناشویی توسط همسرش به طرز بی رحمانه‌ای کشته شده و عامل این جنایت پس از ارتکاب قتل پا به فرار گذاشته است؛ تحقیقات توسط تیم جنایی ادامه داشت تا این که قاتل توسط ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد در حالی که هنوز از این محله خارج نشده بود، دستگیر شد.

 

متهم پس از انتقال به دایره ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت در تحقیقات اولیه به قتل همسرش به دلیل مسائل زناشویی اعتراف کرد. با دستور ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------