خفه کردن همسر20 ساله به دست شوهر21 ساله/ زنم زیاده خواهی می کرد



دوشنبه 30 خرداد مأموران کلانتری 159 بی‌سیم در تماس با بازپرس ساسان غلامی از قتل زن 20 ساله‌ای در خانه‌اش خبر دادند.

به گزارش ایران؛ با اعلام این خبر بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد زن جوان در حالی که خفه شده بود مواجه شدند.

 

در بررسی‌های اولیه مادر متهم گفت: پسرم با من تماس گرفت و از من خواست با عجله خودم را به خانه‌اش برسانم. با ورود به خانه آنها ناگهان با بدن بی جان عروسم مواجه شدم ،در حالی که شوکه بودم همزمان برادرشوهرم هم آمد و با پلیس و اورژانس تماس گرفتیم ،اما پسرم از محل متواری شد.

 

ساعاتی از جنایت گذشته بود که کارآگاهان موفق به دستگیری متهم فراری شدند. مرد 21 ساله در تحقیقات گفت: ما تبعه یکی از کشورهای همسایه هستیم و 6 سال قبل به ایران آمدیم. همسرم از اقوام نزدیکم بود و حاصل این ازدواج پسری دو ساله است. من ضایعات جمع کن هستم ،اما وضع مالی خوبی ندارم و همسرم اصلاً به این موضوع توجه نمی‌کرد.

 

او ادامه داد: درخواست‌های همسرم تمامی نداشت و هر روز از من خواسته تازه‌ای داشت ،سر همین موضوع باهم دعوایمان می‌شد و با وجود یک بچه این درگیری‌ها تمامی نداشت. آن شب از سر کار آمدم و خیلی خسته بودم همسرم دوباره شروع به غر زدن کرد و من از شدت عصبانیت پارچه‌ای را که در گوشه اتاق بود دور گردنش پیچاندم. به خودم که آمدم، دیدم همسرم نفس نمی‌کشد. بلافاصله به مادر و عمویم خبر دادم و آنها خودشان را به خانه رساندند و با اورژانس و پلیس تماس گرفتند. خودم هم فرار کردم ،اما به شدت عذاب وجدان داشتم و ناراحت بودم و از اتفاقی که افتاده بشدت پشیمانم.

 

به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران متهم به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد و تحقیقات ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------