2 متهم تیراندازی نیکشهر در کمتر از 4 ساعت دستگیر شدند



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: 2 نفر عامل تیراندازی و قتل یک شهروند و زخمی کردن یک نفر دیگر در شهر نیکشهر در کمتر از چهار ساعت دستگیر شدند.

 محسن گل محمدی یکشنبه شب به ایرنا بیان کرد: به دنبال تیراندازی و قتل و مجروح کردن 2 نفر مقارن ظهر امروز در پمپ بنزین نیکشهر که ناشی از درگیری طائفه ای بود کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی این شهرستان با اشراف اطلاعاتی 2 نفر متهم عامل این تیراندازی و قتل را دستگیر کردند.

 

وی افزود: این 2 متهم در یکی از روستاهای نزدیک شهر مخفی شده تا با استفاده از تاریکی شب از شهرستان متواری شوند اما پیش از این اقدام توسط نیروهای تلاشگر پلیس آگاهی دستگیر و بازداشت شدند.

 

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: یک نفر به علت انتقام گیری مسلحانه در جایگاه سوخت بلوار آزادی نیکشهر کشته و یک نفر زخمی شد.

 

گل محمدی افزود: افراد مسلح با استفاده از سلاح گرم به سمت 2 نفر از شهروندان تیراندازی کردند که متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده یک نفر کشته شد.

 

وی بیان کرد: فرد زخمی نیز توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان محمد رسول الله(ص) نیکشهر اعزام که حال وی وخیم گزارش شده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر گفت: بررسی های اولیه نشان می دهد که این تیراندازی به دلیل انتقام گیری رخ داده است.

 

وی ادامه داد: عاملان این تیراندازی و قتل شناسایی و دستورات لازم برای دستگیری آنان صادر شده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر تصریح کرد: دستگاه قضایی قاطعانه و با جدیت و فوریت با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه برخورد می کند.

 

وی خاطر نشان کرد: در ماجرای قتل هفته گذشته در این شهرستان با تلاش و هوشیاری و اشراف اطلاعاتی یگانهای انتظامی و امنیتی و اقدامات فنی، قاتل در کمتر از 48 ساعت بازداشت شد.

 

گل محمدی تاکید کرد: دادستانی انقلاب اسلامی به تمامی مخلان نظم و امنیت و آسایش عمومی هشدار می دهد براساس قانون با اینگونه افراد قاطعانه برخورد می کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------