قاتل شدن عموی سرشناس بازیگران در تهران



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

 

معروف ترین عموی تهرانی در جدالی بر سر اختلافات ملکی قاتل شد. در این جنایت عمو یحیی با چاقو سینه عمو رشید را شکافت و قتلی ناباورانه رقم خورد. عمو یحیی را در تهران همه می شناسند. او پاتوق گردان سلبریتی های معروف ایران است.

  

قتل خونین در قهوه خانه

چاقوکشی دو مرد در قهوه‌خانه عمو یحیی در دربند تهران باعث مرگ یکی از طرف های درگیری و دستگیری عمو یحیی معروف شد. 

 

این قهوه خانه پاتوق سلبریتی ها و هنرپیشه های سرشناس است. شب چهارشنبه هفته گذشته ، درگیری خونین در قهوه‌خانه عمو یحیی واقع در خیابان دربند تهران به پلیس 110 مخابره شد که بلافاصله مأموران کلانتری 101 تجریش به محل جنایت اعزام شدند. پس از حضور مأموران در محل مشخص شد، نزاع خونین بین عمو رشید و عمو یحیی صاحبان قهوه‌خانه  رخ داده و عمو رشید با ضربات چاقو زخمی شده و با وجود انتقال به بیمارستان از پا درآمده است. در بررسی کارآگاهان مشخص شد محل جنایت پاتوق بسیاری از سلبریتی‌های معروف است.

 

تجسس های پلیسی نشان داد طرف های درگیری مرگبار به خاطر ملک قهوه‌خانه با هم درگیر شده اند. پس از کشته شدن یکی از صاحبان قهوه خانه، ماموران بلافاصله عمو یحیی را دستگیر کردند. عمو یحیی در بازجویی ها اعتراف کرد که قرار بود سرقفلی مغازه را به خودم برگرداند که او حاضر نشد و پس از درگیری لفظی با رشید، این اتفاق رخ داد. بنابر این گزارش، عمو یحیی در بازداشت است و بازجویی ها نشان می دهد او در همه مراحل تحقیقاتی ابراز پشیمانی کرده است.

 

تحلیل کارشناس:اعتماد به قانون

محمود انصاری، جرم شناس، در زمینه چنین پرونده هایی گفت:متاسفانه بارها شاهد جنایات یا اتفاقاتی تلخ به خاطر اختلافات مالی،ملکی و ارثیه بوده ایم و همه ناشی از نداشتن اعتماد به قانون است. وی ادامه داد: باید بدانیم برای هر اختلافی در ایران قانون وجود دارد و این قوانین وضع شده اند تا از وقوع درگیری ها و از بین رفتن حق و حقوق جلوگیری کنند. بی توجهی و اعتماد نداشتن به قانون می تواند خطرساز شود. اگر این دو شریک کاری برای رفع اختلاف به شورای حل اختلاف محل می رفتند یا به دادسرا مراجعه می کردند قانون با مدارکی که توسط آن ها ارائه می شد، حق و حقوق را مشخص می کرد و حالا شاهد یک قتل ناراحت کننده نبودیم.

 

 خراسان 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------