فروش پاسپورت های 3 میلیون تومانی



باند 4 نفره‌ای که با جعل و توزیع اسناد اقامتی و مسافرتی مبالغ هنگفتی از اتباع خارجی دریافت می‌کردند، از سوی پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شدند. 

به‌گزارش ایران  سرهنگ علی محمدی رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت با تأیید این خبر گفت: چندی پیش اخبار و گزارش‌هایی در خصوص فعالیت اعضای یک باند که اقدام به تهیه مدارک اقامتی و مسافرتی جعلی برای صدها مهاجر غیرقانونی می‌کردند، دریافت کردیم و در تحقیقات پلیسی متوجه شدیم که اعضای این باند در 6 ماه گذشته تعداد زیادی گذرنامه و مدارک مسافرتی گمشده یا سرقتی را که از طریق همدستانشان به دست آورده بودند پس از جعل به مهاجران غیرقانونی که قصد سکونت در کشور ایران یا قصد خروج از کشور یا حتی مهاجرت به سایر کشورها را دارند با قیمت‌های هنگفتی فروخته‌اند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: مراقبت‌های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا اینکه 17 آذرماه تیمی از مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی برای دستگیری و بازرسی از مخفیگاه متهمان وارد عمل شدند و اعضای این باند جاعل را پیش از متواری شدن دستگیر کردند. متهمان در بازجویی‌ها مدعی شدند به ازای جعل هر کارت یا سند، مبلغی بین 500 هزار تا 3 میلیون تومان از متقاضیان دریافت می‌کردند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------