چک برگشتی سرنخ دستگیری سارقان شد



 2 سارق حرفه‌ای که گاوصندوق حاوی پول و چک را از یک خانه به‌سرقت برده بودند به‌خاطر برگشت خوردن یکی از چک‌های سرقتی به دام افتادند.  

به‌گزارش ایران ، سرهنگ عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت درباره جزئیات این پرونده گفت: رسیدگی به این پرونده از چهارم شهریور و با شکایت شخصی آغاز شد که مدعی بود سارق یا سارقان با شکستن در ورودی خانه‌اش در خیابان هلال احمر گاوصندوق او را که حاوی 60 میلیون تومان پول نقد و تعدادی چک بوده سرقت کرده‌اند.

 

پس از این اظهارات پرونده به منظور رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت و مأموران با پیگیری سرنخ‌های موجود متوجه شدند یک فقره از چک‌های مسروقه در تاریخ 18 آبان از سوی شخصی به‌نام محمد به بانک برده شده اما به خاطر نبود موجودی برگشت خورده است و طی تماس با صاحب چک(شاکی پرونده) خواهان وصول مبلغ چک شده است. در ادامه مأموران ضمن آموزش مالباخته با دارنده چک قراری صوری گذاشتند و وی با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

 

  محمد پس از دستگیری اظهار کرد که چک را از شخصی به‌نام فرید گرفته است که مأموران با پیگیری‌های لازم متوجه شدند فرید در زندان است. از این‌رو فرید به پایگاه هشتم منتقل شد و عنوان کرد که چک توسط دو نفر به‌نام‌های ناصر و صفر به دست او رسیده که چندی پیش آن را از یک سرقت به دست آورده بودند. بلافاصله مأموران مخفیگاه 2 سارق اصلی این پرونده واقع در خیابان خیام و پاسگاه نعمت آباد را شناسایی و آنها را دستگیر کردند.

 

متهمان پس از اعتراف به سرقت با دستور بازپرس شعبه 11 دادسرای ناحیه 18 تهران برای ادامه تحقیقات و شناسایی سایر سرقت‌های احتمالی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------