اصرار زن برای طلاق به قیمت جانش تمام شد



ساعت 3 بعد از ظهر دوشنبه 26 آذر، مرد میانسالی هراسان با مأموران کلانتری 103 گاندی تماس گرفت و از کشته شدن عروسش در خانه خبر داد.

 به گزارش ایران؛به‌دنبال اعلام این خبر، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام و تحقیقات آغاز شد. با حضور تیم جنایی درطبقه چهارم یک ساختمان در محدوده میدان ونک آنها با جسد زن 35 ساله در حالی مواجه شدند که پیراهنی دور گردنش پیچیده و او را خفه کرده بودند.

 

مرد میانسال که موضوع را به پلیس خبر داده بود در تحقیقات گفت:پسرم 42 سال دارد و با زن و بچه‌هایش در همین ساختمان زندگی می‌کند. ما هم در طبقه پایین ساکن هستیم. 12 سال قبل پسرم ازدواج کرد و دو فرزند کلاس دوم و نهم دارند اما از 5 ماه قبل بین پسر و عروسم اختلافاتی رخ داد. 7 ماه قبل پسرم ادعا کرد که همسرش در غذایش قرص سمی ریخته و قصد کشتن او را داشته است. عروسم نیز با شنیدن این ادعاها قهر کرد و به خانه پدری اش رفت. اما با وساطت دخترم آنها آشتی کردند. بعد از این آشتی هم ماجرا فرق نکرد و اختلاف‌ها و درگیری‌های آنها ادامه داشت. تا اینکه ظهر امروز او درحالی که دم در آپارتمان من آمد بچه‌هایش را به من سپرد و گفت همسرش را به قتل رسانده است. بعد هم برای خرید سیگار از خانه خارج شد.

 

مأموران با اطلاعات به دست آمده و درحالی که احتمال می‌دادند قاتل به خانه بازگردد محدوده را تحت نظر قرار دادند. تا اینکه مرد جوان در کوچه پایین محل جنایت مشاهده شد و مأموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند، اما قاتل با دیدن مأموران با آنها درگیر شده و در نهایت با اقدام ضربتی مأموران دستگیر شد. مرد جوان پس از دستگیری به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: شب گذشته با همسرم درگیر شدم.او اصرار داشت طلاقش دهم و این بحث و اختلاف تا صبح طول کشید تا اینکه ساعت 5 صبح در حالی که فرزندانم در اتاقشان خواب بودند همسرم را خفه کردم. بعد مدام با خودم فکر می‌کردم تا راه حلی پیدا کنم و راز این جنایت را مخفی نگه دارم اما به نتیجه‌ای نرسیدم و درنهایت ماجرا را به پدرم گفتم.

 

سرهنگ «حسین ابن علی»، رئیس کلانتری 103 گاندی گفت: به دستور بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، متهم جوان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد. متهم به دستور بازپرس جنایی برای بررسی صحت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------