آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری قاتل 2 مرد خاشی پس از 6 سال



قاتل 2مرد میانسال خاشی پس از 6سال فرار با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان "ایرانشهر" به دام افتاد. 

محمود سعادتی  فرمانده انتظامی ایرانشهر امروز گفت: در سال 92 و در پی قتل مسلحانه 2 مرد میانسال درشهرستان "خاش" موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: با تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خاش قاتل که مردی 38 ساله بود شناسایی و مشخص شد این فرد به دلیل اختلافات طایفه ای موجود با شلیک سلاح کلاش این 2 مرد را به قتل رسانده و متواری شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: با توجه به اینکه قاتل به کشور پاکستان متواری و مخفیگاه او نامشخص بود، تلاش مأموران برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اخباری مبنی حضور قاتل در شهرستان ایرانشهر و مخفی شدن او در یکی روستاهای این شهرستان واصل شد.

 

سعادتی بیان داشت:مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ایرانشهر با اخذ دستور نیابت قضایی مأمور شناسایی مخفیگاه قاتل و دستگیری او شدند .

 

این مقام انتظامی گفت: سرانجام پس از چند روز تلاش و تحقیق مستمر مخفیگاه متهم در یکی از روستای حومه ایرانشهر شناسایی و قاتل در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی پس از 6 سال فرار دستگیر شد.

 

وی بیان داشت :در بازرسی از مخفیگاه این متهم یک دستگاه خودروی پژو 405 مسروقه بهمراه یک قبضه مسلسل دستی، 2 تیغه خشاب سلاح کلاش و 60 عدد فشنگ جنگی کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به اعتراف قاتل به جنایت ارتکابی خاطر نشان کرد متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------