آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

افشای اقدام پلید زن تهرانی



یک زن به همراه  مردی با تهیه مرغ های فاسد و طبخ آن در کبابی، مرغ های فاسد را به مشتریان کبابی می فروختند. 

هفتم دی امسال، ماموران کلانتری 149 امام زاده حسن، خبری مبنی بر توزیع گوشت مرغ فاسد توسط زنی در خانه اش دریافت کردند و به این ترتیب گروهی از ماموران کلانتری 149 بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

 

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که زنی 37 ساله لاشه های مرغ های فاسد را جمع آوری و پس از جداکردن گوشت های آن از اسکلت های مرغ به صورت بسته بندی های جدید 10 کیلوگرمی به کبابی ها توزیع می کند.

 

هشتم دی تیمی از ماموران کلانتری به همراه نماینده دام پزشکی از خانه این زن بازدید کردند که در بازرسی انجام شده مشخص شد، که این زن به همراه پسر و دو دخترش حدود 300 کیلوگرم اسکلت مرغ را در خانه نگهداری می کند و از هر لاشه مرغ حدود 40 گرم گوشت جدا و گوشت های تهیه شده را در کیسه های 10 کیلوگرمی بسته بندی و ضمن نگهداری آن ها در محیطی کاملا غیر بهداشتی و یخچال هایی غیر مناسب در کبابی ها عرضه می کند.

 

نماینده دام پزشکی کلیه مراحل نگهداری، بسته بندی، جمع آوری و توزیع گوشت ها را غیر بهداشتی اعلام کرده است.

 

زن 37 ساله در همان تحقیقات اولیه اظهار کرد، لاشه مرغ ها را به قیمت دو هزار تومان خریداری می کردم و پس از تمیز کردن به قیمت 15 هزار تومان به کبابی هامی فروختم.

 

مالک کبابی اعتراف کرد، حدود سه ماه است که از این زن مرغ های فاسد را خریداری می کرده و پس از ادویه زدن به مرغ ها و گوشت ها به صورت کبابی به مشتری ها می فروخته است.

 

با دستور قضایی کبابی مذکور پلمب و مالک آن نیز دستگیر شد.

 

 

خراسان  

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------