بن بست 4 ساله در معمای یک جنایت



دو دزد برای رسیدن به خودروی مرد بازنشسته دست به قتل زدند و گریختند. 

با گذشت چهار سال از این جنایت هنوز هیچ سرنخی از عاملان قتل خونین به دست نیامده و اولیای دم درخواست دیه از بیت المال کردند.

 

عصر 8 فروردین سال 94 بود که مرد 59 ساله ای برای بنزین زدن خودرویش از خانه خارج شد و سوار بر پرایدش به سمت پمپ بنزین رفت.

 

دو ساعت از ماجرای رفتن مرد بازنشسته گذشته بود و خانواده نگران شده بودند که ناگهان تلفن خانه به صدا در آمد و پدر خانواده که پشت تلفن بود ادعا کرد که در محله افسریه است و دو جوان با زخمی کردن او اقدام به سرقت خودرویش کردند و مردم به کمکش آمدند و اورژانس او را به بیمارستان هفتم تیر منتقل کرده است.

 

خانواده نگران به سرعت خودشان را به بیمارستان رساندند و پی بردند مردم پیکر خونین پدرشان را در کنار جوی آب پیدا کردند و توسط آمبولانس به بیمارستان رسانده اند.

 

تلاش پزشکان برای نجات جان پدر خانواده ادامه داشت اما این مرد به دلیل شدت خون ریزی روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد و با توجه به جنایی شدن پرونده تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عاملان این جنایت وارد عمل شدند.

 

کارآگاهان در این مرحله پی بردند که دزدان با حمله به خودروی مرد تنها اقدام به سرقت کرده اند و شماره پلاک خودروی سرقت شده در سامانه سراسری پلیس ثبت شد.

 

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا این که پس از دو روز خودروی سرقتی حوالی منطقه پاکدشت به صورت رها شده پیدا شد و ماموران اطلاع پیدا کردند دزدان پول و جعبه ابزار داخل خودرو را به سرقت برده اند.

 

با گذشت چهار سال از این سرقت مرگبار تحقیقات پلیسی به بن بست رسید و ردی از قاتلان به دست نیامد و خانواده وی با حضور در دادسرای امور جنایی خواستار دریافت دیه از بیت المال شدند.

 

بنا بر این گزارش، پرونده برای صدور حکم و درخواست دیه از بیت المال به دادگاه یک کیفری استان تهران ارجاع خواهد شد.

 

 خراسان 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------