دزدان، خودرو را با کودک ۲ ماهه سرقت کردند



​رییس کلانتری ۱۴۸ انقلاب اسلامی از نجات کودک ربوده شده داخل خودروی به سرقت رفته خبر داد. 

به گزارش ایلنا، سرهنگ پیمان لطیفی در تشریح این خبر گفت: ساعت ۲۳ یکشنبه یازدهم اسفند امسال مردی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از به سرقت رفتن خودروی پژو ۲۰۶ در خیابان جمالزاده خبر داد و خیلی زود تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: ماموران با حضور در محل با پدر و مادری آشفته و نگران روبرو شدند و پدر جوان اظهار داشت که همسرش برای خرید از خودرو پیاده شده بود و پسر ۲ ماهه اش نیز در صندلی عقب خواب بوده و خودش نیز در حالی که خودرو روشن بود لحظاتی از خودرو پیاده شده و چند قدمی از خودرو فاصله می گیرد که در همین لحظه ناگهان ۲ جوان سوار بر خودرویش شده و با سرعت پا به فرار گذاشتند.

 

رییس کلانتری ۱۴۸ انقلاب اسلامی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع مشخصات خودرو به گشت های پلیسی مخابره شد و در ادامه زن جوان که بی تابی می کرد عنوان کرد گوشی موبایلش را داخل خودرو جا گذاشته است که در این مرحله یکی از ماموران به تلفن همراه زن جوان تماس گرفت.

 

این مقام پلیسی ادامه داد: در این تماس یکی از سارقان گوشی موبایل را جواب داد و یکی از ماموران با شیوه های فنی و پلیسی بدون اینکه سارق متوجه پلیس شود شروع به صحبت می کند که سارق ادعا می کند حال بچه خوب است و خودرو را تا لحظاتی دیگر یک کوچه بالاتر از کلانتری ۱۴۸ انقلاب اسلامی و پشت خودروی کامیون پارک می کند و برای اینکه بچه سرما نخورد بخاری خودرو را نیز روشن گذاشته است.

 

سرهنگ لطیفی گفت: بدین ترتیب ماموران همراه با پدر و مادر نگران به محل مراجعه کرده و خودرو کشف و کودک ۲ ماهه به آغوش خانواده باز می گردد.

 

رییس کلانتری ۱۴۸ انقلاب اسلامی در پایان از مردم خواست که در زمان ترک خودرو هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و هیچ وقت خودرو را به حالت روشن ترک حتی برای یک لحظه ترک نکنند و در زمانی که فرزندان داخل خودرو هستند حتما یکی از اعضای خانواده همراه وی داخل خودرو بماند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------