کل کل خیابانی به جنایت کشید



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
کل کل خیابانی چند دوست در اطراف میدان 17 شهریور مشهد به جنایتی هولناک کشید. 

به گزارش خراسان، شب سه شنبه گذشته، پیکرهای خون آلود دو برادر به درمانگاهی در مشهد انتقال یافت اما یکی از آنان بر اثر عوارض ناشی از اصابت شیء نوک تیز و برنده جان سپرد و برادر مقتول نیز به بیمارستان امدادی مشهد منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

 

با مرگ جوان 19 ساله، پرونده ای جنایی شکل گرفت و بدین ترتیب قاضی ویژه قتل عمد شبانه عازم درمانگاه شد. بررسی های مقدماتی نشان می داد: اختلافات سه جوان که به خاطر شوخی دوستانه از روز قبل آغاز شده بود، به درگیری فیزیکی کشیده شده  و در این میان جوانی به نام یزدان با وارد آوردن ضربه تیغ موکت بری، دو برادر را راهی بیمارستان کرده است.

 

بنابر گزارش خراسان، به دنبال قتل جوان 19 ساله و با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی کاظم میرزایی، متهم این پرونده جنایی تحت تعقیب کارآگاهان زبده پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت تا این که کارآگاهان با توسل به شگردهای تخصصی موفق به ردزنی متهم در منطقه گلبهار شدند، بنابراین گروه زبده ای از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ بهرامزاده (رئیس دایره قتل عمد) وارد عملیات شدند اما متهم که خود را در محاصره پلیس می دید عازم مشهد شد و ساعتی بعد در منزل خواهرش خود را تسلیم پلیس کرد. متهم این پرونده جنایی در بازجویی های تخصصی به قاضی کاظم میرزایی گفت: روز قبل در حالی که شوخی می کردیم،

 

مقتول هم وارد شوخی شد که به او گفتم: این جا جای دهه هشتادی ها نیست! او هم ناراحت شد و همین موضوع به اختلاف کشید تا این که صبح روز بعد به او زنگ زدم و قرار دعوا گذاشتم. وقتی با برادرش آمد با کمربند به من حمله کردند که من هم تیغ موکت بری را بیرون کشیدم و ضربه ای به گردن او زدم و برادرش را هم مجروح کردم. تحقیقات بیشتر در این باره از سوی سرهنگ نجفی (افسر پرونده) همچنان ادامه دارد.

 

 

سجادپور 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------