جیب بری از جرایم شایع در مترو/ کلاهبرداری در پوشش دستفروش



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
رئیس پلیس مترو تهران، گفت: یکی از جرایم شایع در مترو جیب بری است و از اول مهر ۹۸ تا کنون، ۱۵۷ سارق جیب بر دستگیر شده اند.

 به گزارش مهر، سرهنگ سعید عطااللهی، صبح یکشنبه در نشست خبری، اظهار کرد: با حضور پلیس مترو خیلی از جرایم کاهش پیدا کرده و در تمامی ایستگاه‌ها پلیس حضور فعال دارد.

 

وی افزود: پلیس مترو در هر جایی که در مترو خطر را احساس کند به صورت محسوس و یا نامحسوس حضور دارد.

 

عطااللهی گفت: تمامی حوادثی که در شهر رخ می‌دهد در شهر زیر زمینی هم رخ می‌دهد، جرایمی مانند مواد مخدر، سرقت‌های خرد، نزاع و درگیری از جمله جرایمی است که در مترو و ایستگاه‌ها رخ می‌دهد.

 

رئیس پلیس مترو تهران، بیان کرد: افرادی هستند که به صورت تیمی در پوشش دستفروش اقدام به کلاهبرداری و سرقت از مسافران می‌کنند و تا به الان ۵ تیم از این افراد دستگیر شده است.

 

وی ادامه داد: یکی از جرایم شایع در مترو جیب‌بری است و از اول مهر ۹۸ تا به الان ۱۵۷ مورد سارق جیب بر دستگیر شده‌اند.

 

رئیس پلیس مترو تهران، گفت: ۱۲۹ مورد دستگیری در حوزه جرایم نزاع و درگیری و همچنین درجرایم زورگیری و اخاذی ۶ مورد دستگیر شده‌اند. ضمن اینکه ۳۰ کیلو و ۷۶۳ گرم کشفیات مواد مخدر در همان بازه زمانی بوده است.

 

سرهنگ عطااللهی گفت: افرادی که لوازمشان در مترو به سرقت می‌رود بلافاصله به پلیس مترو که در تمامی ایستگاه‌ها حضور دارند مراجعه و تشکیل پرونده بدهند.

 

وی ادامه داد: از بدو شیوع کرونا در ایران تمامی نیروهای ما در پلیس مترو از ماسک و دستکش استفاده کردند و موارد بهداشتی را مانند سایر مردم رعایت کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------