سارق از ترس، موتورسيکلت خود را جا گذاشت



جاگذاشتن موتورسيکلت توسط يکي از سارقان، باعث دستگيري اعضاي باند سرقت شد.

اوايل فروردين‌ماه شخصي با مراجعه به کلانتري 190 مجيديه پليس را در جريان سرقت لوازم و قطعات با ارزش خودروي خود به ارزش 120 ميليون ريال قرار داد و پرونده پس از ثبت اوليه به دستور داديار دادسراي ناحيه 34 تهران براي رسيدگي تخصصي به پايگاه چهارم پليس آگاهي ارجاع شد.

 

 مال‌باخته توضيح داد: ساعت دو بعد از ظهر دوم فروردين خودروي پژو پارس خود را در مجيديه شمالي پارک کردم و پس از ساعتي در زمان مراجعه به سمت خودرو مشاهده کردم تعداد سه سارق با يک دستگاه موتورسيکلت و يک دستگاه خودروی پرايد در حال سرقت هستند که با داد و فرياد من ترسيدند و با رهاکردن موتورسيکلت در صحنه سرقت با خودروي پرايد از محل متواري شدند و لوازم و قطعات خودروام از قبيل دينام، ضبط، باند و... را با خود بردند.

 

کارآگاهان در گام اول تحقيقات مالک موتورسيکلت به نام کاظم را شناسايي و با هماهنگي قضائي متهم را دستگير کردند. او در همان بدو دستگيري به سرقت با همدستي دو نفر از دوستانش به نام‌هاي بهمن و امير اعتراف کرد.

 

کارآگاهان با تکميل سرنخ‌هاي موجود بهمن و امير راکه در جنوب تهران مخفي شده بودند شناسايي و در اقدامي ضربتي و غافلگيرانه هر دو متهم را دستگير کردند. متهمان ضمن قبول سرقت از خودروي شاکي اعلام کردند پس از سرقت لوازم و قطعات خودرو را در سايت‌هاي خريد و فروش اينترنتي به ارزش 80 ميليون ريال فروخته‌اند.

 

 

  شرق 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------