آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

زلزله به برخی اماکن مسکونی سمیرم خسارت زد



مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: زلزله صبح امروز به برخی از اماکن مسکونی خسارتهایی در حد ترک ساختمان و شکستن شیشه وارد کرده است. 

منصور شیشه فروش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم های ارزیابی به منطقه اعزام شدند و تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است.

 

وی ادامه داد: تکانه های زلزله امروز در سمیرم و روستاهای اطراف آن احساس شد و بررسی های دقیق برای دریافت جزییات بیشتر خسارات ادامه دارد.

 

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) روز سه شنبه مرز استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان حوالی ونک را لرزاند.

 

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از مرکز لرزه نگاری کشور وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زمین لرزه ساعت ۷ و ۳۸ دقیقه و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین بوده است.

 

براساس این گزارش، مختصات جغرافیایی این زمین لرزه ۵۱.۲۱ درجه عرض جغرافیایی و ۳۱.۶۶ درجه طول جغرافیایی بوده است.

 

همچنین نزدیک ترین شهرها به مکان این زمین لرزه ۱۸ کیلومتری ونک (اصفهان)،۱۸ کیلومتری آلونیه (چهارمحال وبختیاری) و ۲۳ کیلومتری گندمان (چهارمحال وبختیاری) و نزدیکترین مراکز استان به محل وقوع این زلزله ۸۱ کیلومتری شهرکرد و ۱۱۵ کیلومتری یاسوج اعلام شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------