قتل عام خانوادگی برای نمره های پایین درسی



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
جوان ۲۴ ساله به جرم قتل عام خانوادگی روز گذشته به حبس ابد محکوم شد. 

به گزارش ایران آنلاین به نقل از میرر، متهم "منهاز زمان"‌ ۲۴ ساله محکوم شده که مادر،‌پدر، مادربزرگ و خواهرش را کشته و اجسادشان را در خانه ای در مارکوم کانادا رها کرده است.

 

بنا بر اطلاعات پلیس "منهاز" وانمود کرده که در رشته مهندسی مدرک خود را دریافت کرده اما در ترم های اخیر به دلیل پایین بودن نمراتش تحصیل را رها کرده و ساعات خود را با گذراندن در مراکز خرید، سالن های بدنسازی و بازی های ویدئویی با هزینه پدرش سپری کرده به همین دلیل برای مخفی ماندن زندگی پنهانی اش دست به جنایت هولناک  و قتل عام خانوادگی زده است.

 

بنا بر اعترافات این قاتل بی رحم خانواده او ابتدا گلوی مادرش را بریده سپس در انتظار مادربزرگش با فاصله زمانی یک ساعته نشسته و گلوی وی را نیز بریده سپس در انتظار پدر و خواهرش نشسته تا از سر کار برگردند و با زدن گلدان از پشت سر به آنها هر دوشان را به قتل رسانده و در نهایت گلویشان را فشرده تا خفه شوند و از مرگشان اطمینان یابد. این پسر پس از جنایتهایش بسیار خونسرد عمل کرده است.

 

وی در اعترافات هولناکش انگیزه این جنایتها را پنهان ماندن زندگی دو گانه اش عنوان کرده است اما در روز دادرسی به پرونده اش از دوستان و آشنایان خانوادگی اش به خاطر قتل عام اعضای خانواده خود ابراز پشیمانی کرد.

 

با این وجود قاضی پرونده رفتار متهم را بسیار بی رحمانه توصیف کرده و وی را بدون آزادی مشروط به حبس ابد محکوم کرد.

 

قاضی در این باره گفت: اینکه بتوانی به همین راحتی تک تک اعضای خانواده خود را بکشی کار آسانی نیست و در فکر نیز نمی گنجد.

 

"کوین استوارت وکیل دادگستری در این باره گفت: کالبد شکافی های انجام شده تائید کرده که دو قربانی پدر و خواهر قاتل با ضربه محکم شی بر سر جان سپردند و دو قربانی دیگر با بریده شدن گلو جان سپرده اند.

 

 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

آرزوکیهان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------