دزدیدن پیکان کلکسیونی به بهانه اختلاف حساب



سارقی که به بهانه اختلاف حساب اقدام به سرقت خودروی پیکان کلکسیونی شریک خود کرده بود، دستگیر شد.  

به گزارشرق، روز 24 شهریور پرونده‌ای با موضوع سرقت به عنف یک دستگاه خودروی پیکان کلکسیونی به شکایت یکی از شهروندان در کلانتری 101 تجریش تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع داده شد.

 

شاکی در تحقیقات انجام‌شده گفت: ساعت 24 پانزدهم شهریور با خودروی پیکان خودم که کلکسیونی است، در حال تردد در حوالی میدان تجریش بودم که ناگهان چند موتورسوار با مسدود‌کردن مسیر مانع حرکت من شدند و به سمتم حمله کردند. آنها با تهدید سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت، من را به زور از خودرو به بیرون انداختند و اقدام به سرقت خودرو کردند. با توجه به اظهارات شاکی، فیلم دوربین‌های مداربسته محل سرقت مورد بازبینی قرار گرفت و مشخص شد سارقان سه نفر بودند و پس از سرقت خودرو، کمی جلوتر شخص دیگری را سوار کردند و از محل متواری شدند.

 

کارآگاهان با بررسی بیشتر موفق شدند تصویر نفر چهارمی را که پس از سرقت سوار خودرو شده بود، استخراج کنند و به شاکی نشان بدهند. مال‌باخته این فرد را شناسایی و اعلام کرد نام او کامران است و مدتی است با هم اختلاف مالی دارند. کارآگاهان با شناسایی هویت یکی از متهمان، پس از اخذ دستور قضائی و انجام اقدامات پلیسی، کامران را چند روز پیش دستگیر و خودروی مسروقه را کشف و ضبط کردند.

 

کامران پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرمش اعتراف و اظهار کرد: با توجه به اختلاف مالی که با شاکی داشتم، با اجیر‌کردن چند نفر اقدام به سرقت خودروی او کردم. سرهنگ کارآگاه سیدعلی شریفی، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، درباره این پرونده گفت: با اعتراف متهم اصلی به جرمش، پرونده به شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ارسال و متهم با قرار مجرمیت روانه زندان شد و تلاش برای دستگیری سایر همدستان او همچنان ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------