برداشت ۶۲۰ میلیون ریال از کارت بانکی پدر توسط پسر‌



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
رئیس پلیس فتا استان از کشف پرونده‌ای با موضوع برداشت غیر مجاز خبر داد و گفت: والدین آگاه باشند در صورت سهل انگاری، امکان برداشت مبالغ غیرمجاز از کارت بانکی آنها توسط فرزندان شیفته بازی آنلاین، محتمل است.

 به گزارش ایلنا از بندرعباس، سرگرد احسان بهمنی اظهار کرد: شاکی به پلیس فتا استان مراجعه و ضمن ارائه مرجوعه قضایی، مدعی شد مبلغ 620 میلیون ریال در طول یک ماه از حساب بانکی وی برداشت شده  ،لذا مراتب برای رسیدگی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

او بیان کرد: طی تحقیقات و بررسی های انجام شده مشخص شد پسر 14 ساله شاکی با اطلاع از شناسه های کارت بانکی پدرش و دسترسی به گوشی موبایل وی در طول یک ماه طی 9 مرحله تراکنش از 2 استریمر بازی آنلاین در مجموع مبلغ 26 میلیون تومان حمایت مالی کرده و سپس پیامک های بانکی را حذف کرده است.

 

رئیس پلیس فتا استان افزود: همچنین پسر خطاکار ضمن ارسال مدارک هویتی، طی 17 مرحله تراکنش بانکی در مجموع مبلغ 36 میلیون تومان اقدام به خریدهای درون برنامه ای به واسطه وب سایت فروش اعتبار مجازی برای بازی آنلاین می کند.

 

در واقع اطلاعات حساب کاربری مربوط به بازی توسط مشتری به اپراتور وب سایت داده می شود تا فروشنده از طریق گیفت کارت و برنامه عبور از تحریم آی پی،اقدام به افزایش اعتبار برای ارتقای قابلیت ها و تجهیزات جنگی برای اکانت مشتری کند.

 

رئیس پلیس فتا هرمزگان ادامه داد: سرانجام با تکمیل پرونده مربوطه و هماهنگی با مقام قضایی،اقدامات برای برگشت مبالغ حمایت مالی واریز شده انجام شد، اما مبالغ واریز شده به وب سایت خرید اعتبار مجازی بنابه دریافت مدارک هویتی و خدمات موفقیت آمیز سرویس دهنده برای شارژ اکانت بازی برای پسر شاکی قابل بازگشت نخواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------