حمله زورگیران به یک زن در سرویس بهداشتی



پیدا شدن یک گوشی موبایل در صحنه زورگیری از زنی در بهشت‌زهرا، پلیس را به سارقان رساند.

 به  گزارش همشهری؛آبان‌ماه امسال مردی با کلانتری 205 تهران تماس گرفت و وحشتزده از حمله دزدان زورگیر به همسرش در بهشت‌زهرا خبر داد. تیمی از مأموران راهی محل شدند و مرد جوان به آنها گفت: همراه همسرم به بهشت زهرا آمده بودیم و بعد از زیارت قبور، قصد برگشت داشتیم که همسرم حدود ساعت17:30 درحالی‌که هوا تقریبا تاریک شده بود به سرویس بهداشتی رفت.

 

لحظاتی بعد بود که صدای فریادهای او را شنیدم و به سمت سرویس بهداشتی زنانه رفتم و دیدم که 2مرد ناشناس دهان همسرم را گرفته و او را روی زمین می‌کشند. با آنها درگیر شدم و لحظاتی بعد هر دوی آنها همسرم را رها و فرار کردند و من ماجرا را به پلیس اطلاع دادم. با اظهارات این مرد، تحقیقات مأموران برای شناسایی مهاجمان آغاز شد اما در آن حوالی نه دوربین‌ مداربسته‌ای بود و نه شاهدی که بتواند به پلیس کمک کند.

 

با این حال وقتی مأموران در جست‌وجوی سرنخی از مهاجمان بودند متوجه یک گوشی تلفن همراه شدند که میان سبزه‌های کنار سرویس بهداشتی افتاده بود. به‌نظر می‌رسید که گوشی متعلق به یکی از مهاجمان بوده که هنگام فرار او روی چمن‌ها افتاده است. مأموران به بررسی گوشی پرداختند و متوجه عکسی شدند که ظاهرا متعلق به مالک گوشی بود.

 

شاکی و همسرش با دیدن این عکس تأیید کردند که او یکی از مهاجمان است و به این ترتیب معلوم شد که گوشی کشف شده متعلق به وی بوده است. دستور بازداشت این مرد که کامران نام دارد صادر شد و مأموران در ادامه تحقیقات موفق شدند مخفیگاه او را در منطقه کهریزک شناسایی و چند روز قبل وی را دستگیر کنند.

 

کامران پس از انتقال به اداره آگاهی، منکر سرقت شد اما وقتی گوشی‌اش را در دست مأموران دید اعتراف کرد که آن روز پس از مصرف شیشه به همراه یکی از دوستانش به نام سیامک تصمیم به سرقت گرفته و با دیدن زنی که به تنهایی وارد سرویس بهداشتی بهشت‌زهرا شده بود، به آنجا رفته و قصد دزدیدن اموالش را داشتند که همسر وی سر رسیده و آنها مجبور به فرار شده‌ بودند. به‌گفته سرهنگ حیدر گودرزی، سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی، پس از اعترافات مرد جوان، همدست او نیز دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------