تعداد مصدومان زلزله سی سخت به ۴۸ نفر رسید



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۸ مصدوم (۲۲ مرد و ۲۶ زن) امداد رسانی شد که تعداد ۱۰ نفر از آن ها بستری شدند. 

جهانبخش وحدت نژاد روز پنجشنبه در گفت و کو با ایرنا اظهار داشت: پس از زلزله ی ۵/۶ دهم ریشتر در شهر سی سخت در شرایط بد جوی باران و برف فرماندهی حادثه در EOC فعال شد و ارزیابی اولیه ی حادثه صورت گرفت.

 

وی افزود: تعداد ۱۴ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس از اورژانس ۱۱۵ و ۴ دستگاه از مراکز بهداشتی درمانی که در مجموع ۱۶ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس و خودروی فرماندهی به مصدومان خدمات رسانی می کنند.

 

 سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هم اینک نیروهای اورژانس در آماده باش کامل به سر می برند.

 

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر ، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه ؛چهارشنبه شب شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند. مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق ۸ کیلومتری زمین اتفاق افتاد..

 

براساس این گزارش ،زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد ، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است .

 

این زمین لرزه در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت هم احساس شد.

 

 ۱۲ فروردین سال ۹۷ نیز زمین لرزه ۵.۶ ریشتری در شهرهای سی سخت و یاسوج خساراتی به بار آورد.

 

سی سخت با ۷ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------