پلیس در تعقیب عاملان جنایت مسلحانه



با دستگیری 3 تن از متهمان پرونده معروف به «ماتادور عینکی» در مشهد ،تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی برای ردیابی و شناسایی مخفیگاه عاملان جنایت مسلحانه وحشتناک همچنان ادامه دارد. 

به  گزارش  خراسان؛ پرونده جنایت مسلحانه گروه «ماتادورها» هنگامی روی میز قاضی ویژه قتل عمد مشهد گشوده شد که پانزدهم اسفند سال گذشته نزاع مسلحانه هولناکی در اطراف روستای خرق مشهد به دلیل اختلافات ملکی رخ داد. در این درگیری خونبار که از انواع سلاح های جنگی، شکاری و دوربین دار استفاده شد، جوانی به نام سعید با اصابت گلوله به قتل رسید و 3 نفر دیگر نیز به شدت مجروح شدند.

 

همزمان با انتقال مجروحان این حادثه تاسف بار به بیمارستان طالقانی مشهد، نیروهای انتظامی نیز درحالی مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند که سرکرده و عوامل این جنایت مسلحانه معروف به «ماتادورها» از محل درگیری گریخته بودند. دقایقی بعد با حضور قاضی دکتر حسن زرقانی و گروه ورزیده کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در مرکز درمانی و محل درگیری، تحقیقات گسترده ای در این‌باره آغاز شد.

 

بررسی های میدانی مقام قضایی که تا سپیده دم روز بعد به طول انجامید بیانگر آن بود که نزاع مرگبار به دلیل فروش زمین های قولنامه ای و قطعه بندی شده رخ داده است.ادامه تحقیقات نشان داد مرد 67 ساله ای به نام احمد ایرانی به همراه سه تن از فرزندانش این درگیری مرگبار را رقم زده و با شلیک های مخوف طرف های مقابل را به گلوله بسته اند.

 

تحقیقات غیرمحسوس کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با دستورات محرمانه قاضی زرقانی درباره سوابق و رفتارهای اجتماعی متهمان فراری ،حکایت از آن داشت که اهالی منطقه از مرد 67 ساله و فرزندانش به دلیل درگیری های مسلحانه وحشت دارند و همواره در برابر خواسته های آنان تسلیم می شوند.

 

  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

ماجرای آخرین درگیری مسلحانه خونبار نیز در حالی رخ داد که برخی از خریداران زمین های قولنامه‌ای، مشغول درختکاری در زمین های مذکور بودند که یکی از فرزندان احمد، با آن ها وارد مشاجره می شود و تهدید می کند نباید در زمین های یاد شده درخت بکارند.

 

همین موضوع به درگیری می انجامد و نزاع مسلحانه خونینی با عده کشی و تماس های تلفنی رخ می دهد. در این میان اما با اشاره احمد، فرزندانش به همراه چند تن دیگر وارد ماجرا می شوند و درگیری مرگباری را رقم می زنند، همزمان با شلیک های وحشتناک، جوان 31 ساله ای به قتل می رسد و عاملان جنایت نیز از محل می گریزند.

 

براساس این گزارش، در ادامه رصدهای اطلاعاتی و پیگیری های جدی کارآگاهان اداره جنایی، یکی از فرزندان احمد به همراه دو تن از بستگانش در چنگ قانون گرفتار شدند و تحقیقات برای دستگیری احمد و دو فرزند فراری او در حالی ادامه دارد که طبق بررسی های پلیس، این مرد 67 ساله سوابق متعدد کیفری زیادی دارد و همواره مسلح است.

 

در همین حال قاضی ویژه قتل عمد مشهد با صدور دستور درج بدون پوشش تصویر متهمان فراری از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی درباره مخفیگاه متهمان فراری احمد، محمد و مهدی ایرانی دارند، مراتب را به پلیس 110 یا تلفن های 09357231094 یا 21825267 پلیس آگاهی خراسان رضوی اطلاع دهند.

 

  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------