اسیدپاشی فرجام اختلاف میان ۲ زن



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

۲ مرد از سوی زنی اجیر شده بودند تا به‌صورت یک زن میانسال اسید بپاشند، اما اسیدپاشی آنها فقط به دستان این زن آسیب زد و مردان موتورسوار که فراری شده بودند در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند. 

به گزارش همشهری، حدود ساعت۱۳:۳۰ سه‌شنبه گذشته زن میانسالی در حال عبور از خیابانی در منطقه یوسف آباد قوام در شهر ملارد در غرب استان تهران بود که ۲ مرد موتورسوار از روبه‌رو به او نزدیک شدند. آنها ماسک به‌صورت داشتند و وقتی به چند قدمی زن ۵۰ ساله رسیدند یکی از آنها محتویات ظرفی را که همراهش بود به سمت او پاشید. زن که در آخرین ثانیه‌ها متوجه موتورسواران و نقشه آنها شده بود با عکس‌العملی سریع خودش را عقب کشید و همین باعث شد اسیدی که مردان موتور سوار قصد داشتند روی صورتش بریزند روی دستان این زن پاشیده شود و به‌دنبال این اتفاق مردان موتورسوار به سرعت از محل گریختند.

 

با فریادهای سوختم سوختم زن میانسال شاهدان که متوجه ماجرا شده بودند به کمکش رفتند و همزمان اورژانس را خبر کردند و دقایقی بعد این زن به بیمارستان منتقل شد. خوشبختانه اسید فقط به دستان این زن آسیب زده و وی از این مهلکه جان سالم به در برده بود؛ درحالی‌که او در بیمارستان تحت درمان بود مأموران پلیس در آنجا حاضر شدند و زن میانسال به آنها گفت که همه ماجرا زیر سر یکی از اقوام آنها به نام مریم است و اطمینان دارد که مردان موتورسوار از سوی این زن اجیر شده‌اند.

 

او توضیح داد: از مدتی قبل با مریم که زنی حدودا ۴۰ ساله است دچار اختلافات شخصی شده بودم. هر دوی ما متاهل هستیم و زندگی خودمان را داریم، اما رفتار مریم باعث شده بود که با هم دچار اختلاف شویم تا جایی که او چند روز پیش مرا تهدید کرد که انتقام می‌گیرد و به رویم اسید می‌پاشد و کاری می‌کند که دیگر نتوانم زندگی کنم.

 

زن ۵۰ ساله گفت: امروز برای انجام کاری از خانه خارج شده و در حال عبور از خیابان بودم که ۲ موتورسوار به من نزدیک شدند. وقتی دیدم که یکی از آنها ظرفی در دست دارد و می‌خواهد محتویات آن را روی من بریزد به یاد تهدیدهای مریم افتادم و خودم را عقب کشیدم و همین باعث شد اسیدی که قرار بود روی صورتم ریخته شود روی دستان و مچ دست هایم بریزد و صورتم آسیب نبیند و حالا اطمینان دارم که پشت پرده این ماجرا کسی نیست جز مریم و قصد داشته تهدیدش را عملی کند.

 

با اطلاعاتی که شاکی در اختیار پلیس قرار داد تحقیقات برای دستگیری ۲ مرد موتورسوار و زنی که دستور اسیدپاشی داده بود، آغاز شد. مأموران با بررسی‌های انجام شده موفق شدند ابتدا زن ۴۰ ساله را دستگیر کنند و وی که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به اجیر کردن ۲ مرد برای اجرای نقشه اسیدپاشی اعتراف و هویت ۲مرد موتورسوار را فاش کرد و این ۲ متهم نیز بعدازظهر دیروز به دام پلیس افتادند.

 

سرهنگ مهدی سرپناه، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران به همشهری گفت: هر۳ متهم این پرونده با تحقیقات انجام شده از سوی پلیس بعدازظهر دیروز(چهارشنبه) دستگیر شدند و طی تحقیقاتی مشخص شد که طراح نقشه اسیدپاشی زنی حدودا ۴۰ ساله و از اقوام قربانی بوده که به‌دنبال اختلافات شخصی با او نقشه اسیدپاشی کشیده است. به‌گفته وی، تحقیقات از متهمان دستگیر شده ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------