دستگیری فرزندی که قاتل پدر شد



فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری فردی که پدر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد. 

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی پور امینائی افزود: در پی وقوع یک فقره قتل طی هفته گذشته در سطح شهر کرمان ماموران کلانتری ۱۹ این فرماندهی  بلافاصله در صحنه حضور یافتند و مشاهده کردند فردی حدود ۵۴ ساله توسط فرد یا افراد ناشناسی به قتل رسیده است.

 

وی اظهار داشت: بلافاصله با تشکیل اکیپ ویژه و انجام تحقیقات گسترده و تخصصی توسط ماموران کلانتری ۱۹ سرنخ هایی به دست آمد که در نهایت با توجه به شواهد، مستندات و هوشیاری ماموران مشخص شد فرد مقتول توسط فرزندش به قتل رسیده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۹ با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به آن را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در کمتر از ۲۴ ساعت متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

 

سرهنگ امینایی در خاتمه با اشاره به اهمیت خانواده به عنوان یک رکن مهم و نهاد اجتماعی در تربیت فرزندان صالح و آینده ساز ، افزود: بی شک باید برای تربیت و تعالی فرزندان و حفظ سلامت روحی و روانی آنها در محیط خانواده برنامه محور عمل کرد و لحظه ای درنگ ننمود تا در کنار تهذیب نفس و گرایش به اخلاق و دین، راه کمال و تقرب الی الله و صراط مستقیم در این گذر فراهم شود و از بروز اینگونه حوادث دلخراش و جبران ناپذیر جلوگیری بعمل آید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------