کشف جسد مادر شوهر در کمد/ دستور بازداشت سرایدار ساختمان صادر شد



ساعت 11 شب پنجشنبه 2 دی زن جوانی با مأموران کلانتری 163 ولنجک تماس گرفت و از کشف جسد مادر شوهرش داخل کمد دیواری خبر داد.

به گزارش ایران؛ با اعلام خبر وقوع جنایت، بازپرس مصطفی واحدی و تیم جنایی راهی محل حادثه شدند. جسد زن 70 ساله در حالی که دست و پاهایش بسته بود و آثار کبودی روی گلویش دیده می‌شد داخل کمد پیدا شد و حکایت از یک جنایت دارد.

 

عروس خانواده در تحقیقات گفت: سرایدار ساختمان محل زندگی مادرشوهرم، خدمتکار او است. سه‌شنبه ،جبار، خدمتکار مادر شوهرم با ما تماس گرفت و مدعی شد که مادرشوهرم سوار بر خودرواش به میهمانی رفته است.

 

او ادامه داد: بعد از این تماس دیگر مادرشوهرم را ندیدیم و حتی به خانه او در این مدت سر زدیم ،ولی وقتی خبری از او نشد روز پنجشنبه همسر جبار با ما تماس گرفت و مدعی شد که شوهرش نیز از سه‌شنبه ناپدید شده است. این تماس نگرانی ما را بیشتر کرد و وقتی به خانه مادر شوهرم رفتم در کمال ناباوری داخل کمد با جسد او مواجه شدم.

 

با کنار هم قرار دادن مدارک و سرنخ‌هایی که تیم جنایی به‌دست آورده ، احتمال دست داشتن جبار در قتل پیرزن پررنگ شده است. بدین ترتیب بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازداشت سرایدار ساختمان را صادر کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------