پلیس به دنبال عامل حادثه مرگبار اتوبان نواب



با وجود بازداشت سه مظنون در حادثه پرتاب بلوک به سمت خودروها در اتوبان نواب، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت ادامه دارد.

به  گزارش  جامعه 24؛  ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه نهم دی افرادی که در اتوبان نواب در حال حرکت بودند با توقف ناگهانی خودرو تیبا در لاین سرعت مسیر شمال به جنوب روبرو شدند، هنوز ثانیه‌ای نگذشته بود که خودرو ساندرو و بعد از آن خودرو پراید متوقف شدند. در همین حال شاهدان متوجه فرار مردی از میان فضای سبز وسط اتوبان شدند.

 

با حضور نیرو‌های امدادی و پلیس تلاش برای امدادرسانی به مجروحان این حادثه آغاز شد، اما دقایقی بعد زن جوان ۴۰ ساله که راننده ساندرو بود به علت اصابت سنگ به سرش جانش را از دست داد. همچنین دو مرد دیگرکه از ناحیه سر مجروح شده بودند، به بیمارستان منتقل شدند.

 

با اعلام موضوع به کاراگاهان پلیس آگاهی تهران تحقیقات برای شناسایی مظنون حادثه آغاز شد. همچنین مشخص شد زن ۴۰ ساله که در این حادثه به قتل رسیده است، معلم بوده و در زمان حادثه در حال رفتن به خانه دایی اش بوده است.

 

در بررسی‌های اولیه مشخص شد کارگران شهرداری در مسیر اتوبان نواب زیر پل نهم دی مشغول تعمیر بلوک‌های وسط اتوبان بودند و آن روز بر سر کار خود حاضر نشدند و مرد سنگ انداز از این فرصت استفاده کرده و با رفتن به فضای سبز وسط اتوبان، به شیشه راننده خودرو‌هایی که از شمال به سمت جنوب اتوبان حرکت می‌کردند، بلوک پرتاب کرده است.

 

کارآگاهان که احتمال می‌دادند عامل این حادثه مرگبار کارتن خواب یا دیوانه باشد به تحقیق در محل پرداختند و سه مظنون را دستگیر کردند.

 

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این مظنونان دخالتی در حادثه نداشتند به همین دلیل کاراگاهان جنایی در حال تحقیقات بیشتر برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------